۱۴۰۴-۰۵-۱۴ | ۰۹:۴۱
خسارتی از زلزله زهکلوت گزارش نشده است

مدیرکل مدیریت بحران استان کرمان:

خسارتی از زلزله زهکلوت گزارش نشده است

کرمان (ایسنا) - مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان با اشاره به وقوع زلزله ۵.۴ ریشتری در مرز استان‌های سیستان و بلوچستان و کرمان، گفت: خسارتی در استان کرمان گزارش نشده است.

غلامرضا نژادخالقی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: این زلزله صبح امروز(۱۴ مرداد) در عمق ۲۸ کیلومتری زمین و در محدوده شهرستان رودبار جنوب از توابع استان کرمان به وقوع پیوسته است.

وی افزود: بر اساس بررسی‌های اولیه تیم‌های ارزیاب که بلافاصله پس از وقوع زمین‌لرزه به منطقه اعزام شدند، کانون زلزله در منطقه‌ای خالی از سکنه قرار دارد و تاکنون هیچ‌گونه خسارت جانی یا مالی گزارش نشده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان بیان کرد: تیم‌های امدادی و ارزیاب از بنیاد مسکن، جمعیت هلال‌احمر، اورژانس و راهداری به محل حادثه اعزام شده‌اند و بررسی‌های دقیق‌تر ادامه دارد.

انتهای پیام

آخرین اخبار استان ها