رحمان محمودی، مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی، در گفتوگو با ایسنا، از اجرای این طرح بهصورت حضوری و الکترونیکی و بر اساس تفاهمنامه با مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) وابسته به جهاددانشگاهی استان خبر داد.
وی افزود: جامعه آماری این نظرسنجی شامل مشترکین جزء، عمده، تجاری، صنعتی و خانگی، همسایگان تأسیسات، نمایندگان جامعه، مراجعین و پیمانکاران اجرایی و خدماتی است.
مدیرعامل شرکت گاز استان با تأکید بر مشارکت حداکثری ذینفعان در این طرح و ارائه نیازها و انتظارات خود در قالب پیشنهادها و انتقادات، اظهار کرد: رسالت شرکت گاز استان ارائه خدمات بهینه بر اساس نیازهای ذینفعان و نهایتاً جلب بیشترین رضایت مخاطبان است.
محمودی با اشاره به اینکه این نظرسنجی بر اساس آخرین نظامنامه ابلاغی شرکت ملی گاز انجام میشود و روابط عمومی شرکت بهعنوان ناظر پروژه بر آن نظارت دارد، گفت: سال گذشته نیز این طرح بهصورت حضوری اجرا و نتایج آن حاکی از رضایت قابلقبول ذینفعان بود. وی خاطرنشان کرد: نتایج این نیازسنجی و نظرسنجیها، زیربنای تدوین فرآیندها و اقدامات اصلاحی برای ارتقای رضایت عمومی خواهد بود.
ایسپا؛ بازوی علمی اجرای طرح
عفت خسرویزادنبه، مدیر مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران(ایسپا) جهاددانشگاهی شعبه خراسان جنوبی، نیز با اشاره به آغاز اجرای این طرح، اظهار کرد: این نظرسنجی با هدف ارزیابی علمی میزان رضایت ذینفعان از نحوه ارائه خدمات شرکت گاز استان، در بین گروههای مختلف شامل مشترکین جزء، عمده، تجاری، صنعتی و خانگی، همسایگان تأسیسات، نمایندگان جامعه، مراجعین و پیمانکاران اجرایی و خدماتی اجرا میشود.
وی افزود: این طرح با کارفرمایی شرکت گاز استان و با حجم نمونه ۳۰۰۰ نفر در سراسر استان بهصورت علمی و تخصصی انجام خواهد شد.
خسرویزادنبه با بیان اینکه اصلیترین مأموریت ایسپا کمک به نظام تصمیمگیری کشور از طریق سنجش دیدگاههای مردم است، گفت: این مرکز تاکنون بیش از ۲۵۰ طرح نظرسنجی در حوزههای فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی در سطح محلی، منطقهای و ملی اجرا کرده که نتایج آن در اختیار نهادهای تصمیمساز قرار گرفته است.
وی ادامه داد: ایسپا تلاش میکند با جمعآوری و تحلیل بیطرفانه نظرات مردم، آثار مثبت و منفی سیاستها و اقدامات را شناسایی و به مراجع ذیربط ارائه کند تا زمینه ارتقاء کیفیت خدمات و افزایش رضایت عمومی فراهم شود.
انتهای پیام
نظرات