• چهارشنبه / ۲۲ مرداد ۱۴۰۴ / ۰۹:۴۸
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 1404052213369
  • خبرنگار : 50026

مدیرعامل شرکت گاز استان خبرداد

آغاز اجرای طرح نظرسنجی رضایتمندی ذی‌نفعان شرکت گاز خراسان جنوبی

آغاز اجرای طرح نظرسنجی رضایتمندی ذی‌نفعان شرکت گاز خراسان جنوبی

ایسنا/خراسان جنوبی در راستای ارتقاء کیفیت خدمات و جلب رضایت حداکثری مخاطبان، طرح سنجش رضایتمندی ذی‌نفعان شرکت گاز استان خراسان جنوبی به‌صورت علمی و تخصصی آغاز شد.

رحمان محمودی، مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی، در گفت‌وگو با ایسنا، از اجرای این طرح به‌صورت حضوری و الکترونیکی و بر اساس تفاهم‌نامه با مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) وابسته به جهاددانشگاهی استان خبر داد.

وی افزود: جامعه آماری این نظرسنجی شامل مشترکین جزء، عمده، تجاری، صنعتی و خانگی، همسایگان تأسیسات، نمایندگان جامعه، مراجعین و پیمانکاران اجرایی و خدماتی است.

مدیرعامل شرکت گاز استان با تأکید بر مشارکت حداکثری ذی‌نفعان در این طرح و ارائه نیازها و انتظارات خود در قالب پیشنهادها و انتقادات، اظهار کرد: رسالت شرکت گاز استان ارائه خدمات بهینه بر اساس نیازهای ذی‌نفعان و نهایتاً جلب بیشترین رضایت مخاطبان است.

محمودی با اشاره به اینکه این نظرسنجی بر اساس آخرین نظام‌نامه ابلاغی شرکت ملی گاز انجام می‌شود و روابط عمومی شرکت به‌عنوان ناظر پروژه بر آن نظارت دارد، گفت: سال گذشته نیز این طرح به‌صورت حضوری اجرا و نتایج آن حاکی از رضایت قابل‌قبول ذی‌نفعان بود. وی خاطرنشان کرد: نتایج این نیازسنجی و نظرسنجی‌ها، زیربنای تدوین فرآیندها و اقدامات اصلاحی برای ارتقای رضایت عمومی خواهد بود.

ایسپا؛ بازوی علمی اجرای طرح

عفت خسروی‌زادنبه، مدیر مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران(ایسپا) جهاددانشگاهی شعبه خراسان جنوبی، نیز با اشاره به آغاز اجرای این طرح، اظهار کرد: این نظرسنجی با هدف ارزیابی علمی میزان رضایت ذی‌نفعان از نحوه ارائه خدمات شرکت گاز استان، در بین گروه‌های مختلف شامل مشترکین جزء، عمده، تجاری، صنعتی و خانگی، همسایگان تأسیسات، نمایندگان جامعه، مراجعین و پیمانکاران اجرایی و خدماتی اجرا می‌شود.

وی افزود: این طرح با کارفرمایی شرکت گاز استان و با حجم نمونه ۳۰۰۰ نفر در سراسر استان به‌صورت علمی و تخصصی انجام خواهد شد.

خسروی‌زادنبه با بیان اینکه اصلی‌ترین مأموریت ایسپا کمک به نظام تصمیم‌گیری کشور از طریق سنجش دیدگاه‌های مردم است، گفت: این مرکز تاکنون بیش از ۲۵۰ طرح نظرسنجی در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی در سطح محلی، منطقه‌ای و ملی اجرا کرده که نتایج آن در اختیار نهادهای تصمیم‌ساز قرار گرفته است.

وی ادامه داد: ایسپا تلاش می‌کند با جمع‌آوری و تحلیل بی‌طرفانه نظرات مردم، آثار مثبت و منفی سیاست‌ها و اقدامات را شناسایی و به مراجع ذی‌ربط ارائه کند تا زمینه ارتقاء کیفیت خدمات و افزایش رضایت عمومی فراهم شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha