مهدیس شکرابی از اعضای یکی از شرکتهای فناور در گفتوگو با ایسنا درباره فعالیتهای اخیر این مجموعه اظهار کرد: از ابتدای امسال تمرکز شرکت بر توسعه محصولی نوآورانه قرار گرفته است.
وی افزود: توسعه این محصول نتیجه تلاش یک تیم جوان، خلاق است که با هدف ایجاد تحول در حوزه مدیریت زمان و تعامل اجتماعی فعالیت میکنند.
شکرابی با بیان اینکه «تقویم آبان» برخلاف شبکههای اجتماعی که عمدتاً بر سرگرمی و محتوای مصرفی تمرکز دارند، بر پایه وظایف، رویدادها و برنامهریزیهای آینده سازماندهی شده است، گفت: این محصول یک تقویم اجتماعی مبتنی بر تعهد است که کاربران میتوانند در آن وظایف (تسکها)، رویدادها و برنامهریزیهای خود را ثبت کرده و با دیگران به اشتراک بگذارند.
وی ادامه داد: کاربران همچنین میتوانند در قالب ویترینی که در این پلتفرم طراحی شده، کانالها و تقویمهای دیگران را مشاهده کرده و در صورت تمایل، آنها را به تقویم شخصی خود اضافه کنند تا بتوانند زمان خود را به شکل بهینهتری مدیریت کنند.
شکرابی خاطرنشان کرد: این تقویم امکان هشدار و اطلاعرسانی از طریق پیامک را نیز دارد تا کاربران هیچ رویداد یا برنامه مهمی را از دست ندهند.
انتهای پیام
نظرات