۱۴۰۴-۱۱-۱۹ | ۱۰:۱۱
نیمسال دوم دانشگاه تهران در تمام مقاطع حضوری شد

نیمسال دوم دانشگاه تهران در تمام مقاطع حضوری شد

کلاس‌های نیمسال دوم آموزشی دانشگاه تهران در تمامی مقاطع به صورت حضوری برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، معاونت آموزشی دانشگاه تهران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که بازه ثبت نام و انتخاب واحد الکترونیکی نیمسال دوم ۱۴۰۵-۱۴۰۴ از ۲۵ تا ۲۹ بهمن و برگزاری کلاس‌ها از شنبه دوم اسفند ۱۴۰۴ در تمام مقاطع تحصیلی به صورت حضوری خواهد بود.

همچنین در این اطلاعیه آمده است که برنامه اسکان در خوابگاه‌ها، امور رفاهی و تغذیه از سوی ریاست سازمان خدمات دانشجویی دانشگاه اعلام خواهد شد.

انتهای پیام

# علمی‌ و دانشگاهی

آخرین اخبار علمی‌ و دانشگاهی