۱۴۰۴-۱۲-۱۶ | ۱۴:۳۰
سیل شدید در کنیا هزاران نفر را آواره کرد

سیل شدید در کنیا هزاران نفر را آواره کرد

پلیس کنیا امروز (شنبه) تایید کرد در پی بارش‌های سیل‌آسا که مناطقی از این کشور را تحت تاثیر قرار داده، دست کم ۲۳ نفر کشته، اموال مردم تخریب و هزاران نفر آواره شده‌اند.

به گزارش ایسنا، باران‌های شدید و بی‌وقفه باعث جاری شدن سیل از عصر روز گذشته (جمعه) در چندین بخش از «نایروبی» و مناطق اطراف آن شد که منجر به بسته شدن جاده‌ها، وارد شدن خسارت به اموال عمومی و آوارگی عده زیادی از سکنه شد.

«جورج سدا»، یک مقام پلیس گزارش داد که دو نفر دچار برق‌گرفتگی و شش نفر دیگر غرق شدند و اجساد بیشتری نیز پیدا شده اند.

به گزارش شینهوا، وی همچنین افزود بیش از ۱۰۰ خودرو در سیل آسیب دیده‌اند و عملیات نجات به دلیل آبگرفتگی جاده‌ها با مشکل مواجه شده است.

انتهای پیام

# اجتماعی

آخرین اخبار اجتماعی