۱۴۰۵-۰۱-۱۸ | ۱۵:۵۹
منبع: نمایندگی کهگیلویه و بویراحمد
مرکز سلامت پاتاوه به عنوان مرکز منتخب تجهیز می‌شود

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج: 

مرکز سلامت پاتاوه به عنوان مرکز منتخب تجهیز می‌شود

کهگیلویه و بویراحمد (ایسنا) - رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: مرکز سلامت بخش پاتاوه با هدف افزایش دسترسی مردم منطقه به خدمات تخصصی و اورژانسی به عنوان مرکز منتخب تجهیز می‌شود. 

سیده رقیه پناهی سه‌شنبه ۱۸ فرودین در جلسه‌ توسعه و تجهیز مرکز سلامت پاتاوه افزود: توسعه فضای فیزیکی، بازسازی بخش‌های موجود و فراهم‌کردن زیرساخت‌های لازم برای حضور متخصصان زنان، داخلی، اطفال و استقرار نیروی فوریت‌های پزشکی بر اساس نیاز و برنامه زمان‌بندی‌شده در مرکز خدمات جامع سلامت پاتاوه درحال پیش‌بینی و آماده سازی است.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، وی بیان کرد: هدف از این تصمیمات، ارتقای کیفیت خدمات و افزایش دسترسی مردم منطقه پاتاوه به خدمات تخصصی و اورژانسی است. 

انتهای پیام

آخرین اخبار استان ها