یوسف مهدی زاده یکم اردیبهشت با اشاره به برگزاری جلسه بررسی مسائل، مشکلات و ملاحظات زیست محیطی تالاب شورابیل با مجموعه مدیریتی گردشگری این تالاب اظهار کرد: با توجه به اهمیت تالاب طبیعی شورابیل از لحاظ دارا بودن خدمات اکوسیستمی و واقع شدن آن در حریم شهر اردبیل و به منظور حفاظت و بهرهبرداری خردمندانه ازاین تالاب و تقویت ارتباط مثبت میان برنامهریزان شهری و این زیستبوم ارزشمند ضرورت ثبت این تالاب به عنوان تالاب شهری در کنوانسیون رامسر بررسی شد.
وی افزود: همچنین همکاری های لازم به منظور احداث سایت پرندهنگری، انجام پایش دورهای تالاب با مشارکت دستگاه های ذیربط و حفاظت از تنوعزیستی آن در دستور کار شهرداری اردبیل و محیط زیست استان قرار گرفت.
انتهای پیام
