۱۴۰۵-۰۲-۰۲ | ۰۸:۴۹
منبع: نمایندگی سیستان و بلوچستان
فرماندار: کیفت نان در نانوایی های شهرستان بهبود یافته است

فرماندار: کیفت نان در نانوایی های شهرستان بهبود یافته است

سیستان و بلوچستان (ایسنا) - فرماندار شهرستان زهک تأکید کرد: نانوایان امانت‌داران واقعی نان مردم هستند و باید با رعایت اصول امانت‌داری، نان با کیفیت مطلوب پخت و در اختیار شهروندان قرار دهند.

روح‌الله جهانتیغ ۲ اردیبهشت در جریان بازدید میدانی از نانوایی‌های سطح شهر زهک گفت: کشور در شرایط ویژه‌ای قرار دارد و تأمین کالاهای اساسی از جمله آرد با دقت و حساسیت بیشتری صورت می‌گیرد؛ در این میان واحدهای خبازی نقش مهم و تعیین‌کننده‌ای در تأمین نان سالم و مطلوب برای مردم ایفا می‌کنند.

وی افزود: متأسفانه در برخی گزارش‌ها مشاهده شده که میزان کیفیت نان در تعدادی از واحدهای نانوایی پایین‌تر از حد انتظار است که این موضوع قابل‌قبول نیست، چرا که نانوایان باید نان مردم را به‌عنوان امانتی ارزشمند تلقی کرده و نسبت به تهیه و عرضه نان باکیفیت متعهد باشند لذا هرگونه بی‌توجهی در این زمینه مصداقی از خیانت در امانت محسوب می‌شود.

جهانتیغ خاطرنشان کرد: خوشبختانه اکثریت واحدهای نانوایی در شهرستان زهک عملکرد مطلوبی دارند و نان مرغوبی را به شهروندان عرضه می‌کنند.

وی تصریح کرد: نظارت‌ها بر واحدهای نانوایی ادامه خواهد داشت تا واحدهایی که در زمینه کیفیت نان کوتاهی می‌کنند، مورد بررسی و اصلاح قرار گیرند و تمامی ساکنان شهرستان از نان مناسب و سالم بهره‌مند شوند.

انتهای پیام

آخرین اخبار استان ها