۱۴۰۵-۰۲-۲۹ | ۱۹:۳۵
۱۸۰ مدرسه خراسان شمالی مجهز به انرژی خورشیدی می‌شوند

۱۸۰ مدرسه خراسان شمالی مجهز به انرژی خورشیدی می‌شوند

خراسان شمالی (ایسنا) - در دیدار استاندار خراسان شمالی با معاون وزیر و رئیس سازمان انرژی‌های تجدیدپذیر و بهره‌وری وزارت نیرو، تفاهم‌نامه تجهیز ۱۸۰ مدرسه استان به انرژی خورشیدی امضا شد. 

بهمن نوری استاندار خراسان شمالی گفت: در این دیدار تفاهم نامه تجهیز ۱۸۰ مدرسه استان به انرژی خورشیدی امضا شد که ۷۰ درصد هزینه این اقدام را شرکت ساتپا و ۳۰ درصد آن در استان پیش بینی می شود. 

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی در ۲۹ اردیبهشت ماه، وی صرفه جویی بسیار خوب  در مصرف انرژی و درآمدی که حاصل از فروش برق تولیدی پنل ها عاید مدارس می شود  را  مزایای اجرای طرح تجهیز مدارس خراسان شمالی به انرژی خورشیدی نام برد.  

انتهای پیام

آخرین اخبار استان ها