۱۴۰۵-۰۳-۲۴ | ۱۰:۳۸
توضیح اردن درباره به صدا درآمدن آژیرهای خطر در این کشور

توضیح اردن درباره به صدا درآمدن آژیرهای خطر در این کشور

اداره امنیت عمومی اردن اعلام کرد به صدا درآمدن آژیرهای خطر در برخی مناطق این کشور در صبح امروز ناشی از یک اختلال فنی بوده است.

به گزارش ایسنا، در بیانیه اداره امنیت عمومی اردن آمده است که آژیرهای هشدار هنگام انجام عملیات رفع نقص در یکی از سامانه‌های هشدار، به‌صورت خودکار فعال شدند.

طبق گزارش سایت شبکه روسیا الیوم، بر اساس این توضیح، تیم‌های فنی بلافاصله وارد عمل شده و موفق شدند اختلال ایجادشده را در مدت کوتاهی برطرف کنند.

مقام‌های اردنی همچنین تأکید کردند فعال شدن آژیرها صرفاً ناشی از مشکل فنی بوده و شرایط امنیتی کشور در وضعیت عادی قرار دارد.

این خبر در حالی منتشر شده که صبح امروز رسانه‌ها از به صدا درآمدن آژیرهای هشدار در اردن خبر دادند و دلیل آن را ذکر نکردند.

اخیرا سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران در بیانیه‌ای اعلام کرد: «در چارچوب عملیاتی که با هدف مقابله با حملات تروریستی ارتش آمریکا به مردم جنوب کشور انجام شد، ایران علاوه بر حملاتی به کویت و بحرین، چهار موشک دوربرد را به اهدافی از جمله آشیانه جنگنده‌های اف۳۵ در پایگاه هوایی«الازرق» در اردن و مرکز فرماندهی و کنترل ارتش آمریکا در این پایگاه شلیک کرد.»

این حملات باعث فعال شدن آژیرهای هشدار در اردن شده بود.

انتهای پیام

# جهان

آخرین اخبار جهان