۱۴۰۵-۰۳-۲۴ | ۱۰:۴۹
منبع: نمایندگی همدان
تأکید فرماندار بر ضرورت تسریع در پروژه‌های آبرسانی کبودراهنگ

تأکید فرماندار بر ضرورت تسریع در پروژه‌های آبرسانی کبودراهنگ

همدان (ایسنا) - فرماندار کبودراهنگ با اشاره بر اهمیت تأمین پایدار آب شرب برای شهروندان، بر ضرورت تسریع در پروژه‌های آبرسانی این شهرستان تاکید کرد.

سید ایوب موسوی منور یکشنبه ۲۴ خرداد در جلسه بررسی مسائل و مشکلات مرتبط با آب شرب شهرستان کبودراهنگ با اشاره به اینکه بیشترین اعتبار به حوزه آب و فاضلاب اختصاص داده شده است، گفت: تسریع در اجرای طرح‌های آبرسانی، مدیریت بهینه منابع آبی و هماهنگی بیشتر دستگاه‌های مسئول برای رفع مشکلات موجود آب شهرستان امری ضروری است.

وی با اشاره به کاهش منابع آبی و افزایش مصرف در فصل گرما، خاطرنشان کرد: از شهروندان درخواست داریم با رعایت الگوی مصرف و صرفه‌جویی در استفاده از آب، در تأمین پایدار آب شرب شهرستان مشارکت کنند.

موسوی منور تصریح کرد: مدیریت مصرف آب و پرهیز از مصارف غیرضروری، نقش مهمی در جلوگیری از بروز تنش آبی و تداوم خدمات‌رسانی مطلوب به شهروندان دارد.

 فرماندار کبودراهنگ در ادامه بر لزوم حضور میدانی و منظم اکیپ‌های کنترل و قرائت کنتور تأکید کرد و گفت: اکیپ‌های قرائت کنتور باید به‌صورت منظم به درب منازل مراجعه کرده و از ثبت ارقام کنتورها بدون مراجعه حضوری خودداری کنند تا قرائت‌ها با دقت و صحت بیشتری انجام شده و حقوق مشترکان به‌طور کامل رعایت شود.

به گزارش ایسنا، در این نشست آخرین وضعیت تأمین و توزیع آب شرب در مناطق روستایی شهرستان، چالش‌های موجود و راهکارهای رفع مشکلات مورد بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم برای پیگیری و رفع مشکلات در راستای ارتقای کیفیت خدمات‌رسانی به مردم شهرستان اتخاذ شد.

انتهای پیام

آخرین اخبار استان ها