۱۴۰۵-۰۴-۰۳ | ۰۲:۴۵
منبع: نمایندگی خوزستان
۲۰ هزار زائر از پایانه های مرزی استان خوزستان عازم عتبات شدند

معاون استاندار خوزستان:

۲۰ هزار زائر از پایانه های مرزی استان خوزستان عازم عتبات شدند

خوزستان (ایسنا) - معاون امنیتی انتظامی استانداری خوزستان گفت: در آستانه تاسوعا و عاشورای حسینی حدود ۲۰ هزار زائر از پایانه های مرزی استان خوزستان عازم عتبات به ویژه کربلای معلا شدند.

ولی‌الله حیاتی افزود: از این تعداد حدود ۱۴ هزار زائر از پایانه شلمچه و ۶ هزار زائر از پایانه مرزی چذابه وارد عراق شدند.

به گزارش ایسنا به نقل از استانداری خوزستان در شامگاه دوم تیر، وی اظهار کرد: در جهت استقبال از زائران و همچنین جابجایی آنان به پایانه‌های مرزی و بالعکس اقدامات لازم صورت گرفته و ظرفیت‌ها و امکانات استان بسیج شده تا رفاه حال آنان تأمین شود.

انتهای پیام

آخرین اخبار استان ها