۱۴۰۵-۰۳-۲۴ | ۱۴:۴۹
دعوت از مروجین علم برای شرکت در جایزه ترویج علم ایران

دعوت از مروجین علم برای شرکت در جایزه ترویج علم ایران

فراخوان بیست و هفتمین دوره جایزه ترویج علم ایران در ۱۰ محور منتشر شد.

به گزارش ایسنا، انجمن ترویج علم ایران با انتشار فراخوانی رسمی، از تمامی فعالان، پژوهشگران، معلمان، نویسندگان، روزنامه‌نگاران، هنرمندان، نهادها و سازمان‌هایی که در مسیر ترویج علم، عمومی‌سازی دانش و پیوند علم با جامعه گام برداشته‌اند، دعوت کرد تا آثار و گزارش فعالیت‌های خود را برای شرکت در بیست‌وهفتمین دوره جایزه ترویج علم ایران ارسال کنند.

این رویداد ملی به صورت سالانه با هدف تقدیر از تلاش‌های پایدار و خلاقانه در عرصه علمی برگزار می‌شود و قرار است مراسم نهایی آن در آبان‌ماه ۱۴۰۵ برپا شود.

این دوره از جایزه در محورهایی از جمله ترویج علم در «انجمن‌ها و نهادهای علمی»، «روش‌های خلاقانه و نوآورانه»، ترویج علم در «رسانه‌ها»، «زبان فارسی و زبان اندیشه»، «تلاش پایدار» و همچنین «جایزه ویژه دانش‌آموزی» برگزار خواهد شد.

دعوت از مروجین علم برای شرکت در جایزه ترویج علم ایران

انجمن ترویج علم ایران در بخش‌های تخصصی دیگر، با اهدای جوایزی در بخش‌هایی از جمله ترویج علم در حوزه محیط زیست با بزرگداشت هنریک مجنونیان، ادبیات کودک با بزرگداشت توران میرهادی، آموزش در مناطق کم‌برخوردار با بزرگداشت محمد بهمن‌بیگی و کنشگری علم و جامعه با بزرگداشت محمدامین قانعی‌راد؛ یاد و خاطره چهره‌های برجسته این عرصه را گرامی می‌دارد.

متقاضیان و علاقه‌مندان به شرکت در این رویداد تا ۳۰ شهریورماه ۱۴۰۵ فرصت دارند مستندات خود را به دبیرخانه ارسال کنند؛ همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر، راه‌های ارتباطی از طریق ایمیل jayezetarvijeelm@gmail.com، شماره تماس ۰۹۳۰۳۴۳۱۰۸۷ و شناسه صفحات مجازی انجمن در دسترس عموم قرار گرفته است.

انتهای پیام

# علمی‌ و دانشگاهی

آخرین اخبار علمی‌ و دانشگاهی