دیدار بین تیمهای بعثت کرمانشاه و مس شهربابک در چارچوب رقابتهای هفته ۲۹ لیگ دسته اول فوتبال، روز دوشنبه ۲۵ خرداد در استادیوم شهدای شهر بابک برگزار شد که در پایان دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند.
تیم بعثت کرمانشاه درحالی در این دیدار به مصاف تیم مس شهر بابک رفت که تیم حریف جزو مدعیان صعود به لیگ برتر است و هم اکنون در جایگاه دوم جدول لیگ قرار دارد، اما تیم بعثت در رده دهم جدول لیگ ایستاده است.
تیم بعثت کرمانشاه در این دیدار حساس و دشوار با دفاع خوب و مستحکم خود مانع از آن شد تا بازیکنان تیم حریف بتوانند امتیازی کسب کنند.
هرچند که دو تیم در دو نیمه بازی تلاشهایی را داشتند و چند موقعیت گل برای هر دو تیم خلق شد، اما این دیدار در پایان بدون رد شدن هیچ گلی از خط دروازهها به اتمام رسید.
تیم بعثت کرمانشاه در نیم فصل اول رقابتهای لیگ با نتیجه یک بر صفر از تیم شهر بابک شکست خورده بود.
انتهای پیام
