۱۴۰۵-۰۳-۲۶ | ۱۵:۱۴
ناوگان آبرسانی سیار خراسان شمالی تقویت شد

ناوگان آبرسانی سیار خراسان شمالی تقویت شد

خراسان شمالی (ایسنا) - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی از تجهیز ناوگان آبرسانی سیار استان با خرید دو دستگاه تانکر جدید خبر داد.

امیر فاطمی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: در راستای تقویت زیرساخت‌های تأمین آب شرب سیار استان و افزایش سرعت خدمات‌رسانی به مشترکین استان، دو دستگاه تانکر آبرسانی سیار با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان به ناوگان آبرسانی شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی افزوده شد.

وی با اشاره به ظرفیت تانکرهای خریداری شده افزود: این تانکرها هر کدام دارای ظرفیت ۱۰ هزار لیتر هستند که  با هدف ارتقای توان عملیاتی  و مواجهه مطلوب با شرایط اضطراری، قطعی و افت فشار آب و همچنین تامین آب شرب روستاهای نیازمند خریداری شده‌اند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی ادامه داد: پیش از این نیز ناوگان آبرسانی سیار استان با ۱۳ دستگاه تانکر فعال، وظیفه تأمین آب شرب حدود ۹۱ روستا را بر عهده داشته و با اضافه شدن این دو تانکر، ظرفیت خدمات‌رسانی در این بخش افزایش قابل توجهی خواهد یافت.

فاطمی خاطرنشان کرد: توسعه و نوسازی ناوگان آبرسانی سیار یکی از برنامه‌های مهم شرکت آبفا برای مدیریت آب شرب در شرایط اضطراری بویژه در مناطق روستایی است و تلاش می‌کنیم با تأمین ماشین آلات و تجهیزات مورد نیاز، بالاترین سطح خدمات‌رسانی را به مردم عزیز استان داشته باشیم.

انتهای پیام

آخرین اخبار استان ها