مهدی صمیمیان در نشست تخصصی بررسی روند اجرای پروژههای مرتبط با زیرساختهای فناوری اطلاعات حوزه سلامت که با حضور مدیران شرکت توزیع نیروی برق، مخابرات، دانشگاه علومپزشکی، شهرداری و جمعی از مدیران و کارشناسان دستگاههای اجرایی استان و شهرستان برگزار شد با اشاره به اهمیت توسعه زیرساختهای فناوری اطلاعات در حوزه سلامت، گفت: تقویت زیرساختهای فنی و ارتباطی این حوزه، نقش مؤثری در ارتقای کیفیت خدمات، افزایش پایداری ارائه خدمات درمانی و توسعه ظرفیتهای نوین در بخش سلامت دارد.
وی با بیان اینکه بخش قابل توجهی از تجهیزات و زیرساختهای مورد نیاز این پروژهها تأمین شده است، افزود: با پیگیریهای صورت گرفته و همکاری مجموعه دانشگاه علوم پزشکی و دستگاههای اجرایی مرتبط، روند اجرای طرحها با جدیت در حال انجام است و امیدواریم در آینده نزدیک شاهد بهرهبرداری از این ظرفیتهای مهم در حوزه سلامت باشیم.
فرماندار سمنان با اشاره به ضرورت تأمین برق پایدار و مطمئن برای زیرساختهای فناوری اطلاعات حوزه سلامت، اظهار داشت: دستگاههای مرتبط باید با همکاری و هماهنگی لازم، شرایط بهرهبرداری مستمر و بدون وقفه از این زیرساختها را فراهم کنند.
صمیمیان با قدردانی از همراهی مدیران دستگاههای اجرایی، بر ضرورت همافزایی میان مجموعههای خدماترسان از جمله برق، مخابرات و شهرداری برای تسریع در اجرای عملیات زیرساختی تأکید کرد و خواستار رفع موانع احتمالی در مسیر تکمیل پروژهها شد.
به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری سمنان در روز سهشنبه ۲۶ خرداد، در این نشست، موضوعات مرتبط با تأمین برق پایدار، زیرساختهای ارتباطی، صدور مجوزهای اجرایی، ترمیم مسیرهای حفاری و تقویت هماهنگی میان دستگاههای اجرایی مرتبط مورد بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم برای تسریع در روند اجرای پروژههای زیرساختی حوزه سلامت اتخاذ شد.
انتهای پیام
