۱۴۰۵-۰۳-۳۰ | ۱۳:۳۱
منبع: نمایندگی خوزستان
مدال آوری شناگران نابینای خوزستان در مسابقات قهرمانی کشور

مدال آوری شناگران نابینای خوزستان در مسابقات قهرمانی کشور

خوزستان (ایسنا) - شناگران نابینای خوزستان در مسابقات قهرمانی کشور موفق به کسب شش مدال شدند.

بیست و نهمین دوره مسابقات شنای آقایان قهرمانی کشور، که از تاریخ 27 لغایت 30 خردادماه با میزبانی استان تهران برگزار شد.

تیم خوزستان در این دوره از رقابت‌ها در دو گروه سنی، شامل بزرگسالان (امین و محمد نظاری - کلاس B1) و جوانان (بنیامین شجیرات - کلاس B2) شرکت کرد.

در پایان این مسابقات سه روزه، بنیامین شجیرات موفق به کسب دو مدال نقره و یک مدال برنز در مواد مختلف شد. وی در ماده ۱۰۰ متر قورباغه و ۵۰ متر آزاد به مقام سوم دست یافت و در ماده‌های ۲۰۰ متر مختلط انفرادی و ۴۰۰ متر مختلط انفرادی نیز توانست مدال نقره را کسب کند.

به گزارش ایسنا،درخشش شجیرات در این رقابت‌ها، موجب دعوت او به اردوی تیم ملی نیز شد.

انتهای پیام

آخرین اخبار استان ها