۱۴۰۵-۰۳-۳۰ | ۲۳:۱۵
منبع: نمایندگی خوزستان
فولاد نوین خوزستان به لیگ یک صعود کرد/ تبریک باشگاه به اعضای تیم

فولاد نوین خوزستان به لیگ یک صعود کرد/ تبریک باشگاه به اعضای تیم

خوزستان (ایسنا) - تیم فوتبال فولاد نوین خوزستان دو هفته مانده به پایان رقابت‌های لیگ دو، به لیگ یک صعود کرد.

شاگردان ایوب والی در هفته بیست و چهارم لیگ دو امشب ۳۰ خرداد در دیداری خارج از خانه رو در روی سپیدرود رشت قرار گرفتند. این بازی با حساب یک بریک به پایان رسید.

به گزارش ایسنا، فولادی‌ها با کسب این تساوی، ضمن تداوم صدرنشینی موفق شدند قهرمان گروه دوم شوند و مستقیما به لیگ یک صعود کنند.

پیام تبریک مدیرعامل و هیئت مدیره فولاد خوزستان در پی صعود تیم «فولاد ب» به لیگ دسته اول

در متن این پیام آمده است:

کسب عنوان قهرمانی و صعود مقتدرانه تیم «فولاد ب» خوزستان به رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور (لیگ آزادگان) در فاصله دو هفته مانده به پایان مسابقات لیگ دسته دوم، بار دیگر جایگاه رفیع فوتبال خوزستان و تعهد و توانمندی باشگاه فولاد را در مسیر سازندگی اثبات کرد.

هیئت مدیره و مدیریت باشگاه این دستاورد درخشان را به تمامی اعضای تیم، ایوب والی و کادر فنی ایشان، بازیکنان غیور، تیم پشتیبانی و اجرایی و هواداران پرشور فولاد که همواره حامی فرزندان خود بوده‌اند، صمیمانه تبریک عرض نموده و یقین دارد که این صعود، صرفاً یک دستاورد مقطعی نیست؛ بلکه بسترساز پیشرفت و توسعه زیرساختی باشگاه و پشتوانه‌ای مستحکم برای تمامی تیم‌های تحت پوشش فولاد خوزستان خواهد بود.

امیدواریم با توکل به خدای بزرگ و تکیه بر این سرمایه‌های جوان و آینده‌ساز، مسیر پرافتخار باشگاه با قدرت و اقتدارِ بیش از پیش در کلیه سطوح ادامه یابد.

انتهای پیام

آخرین اخبار استان ها