عبدالسلام مام عزیزی، یکشنبه ۳۱ خرداد در جلسه تنظیم بازار و کارگروه آرد و نان شهرستان ضمن قدردانی از مردم در جریان جنگ تحمیلی سوم و با اشاره به تمهیدات لازم برای تأمین کالاهای اساسی و آرد مورد نیاز در طول جنگرمضان گفت: خوشبختانه هیچ کمبودی در شهرستان وجود نداشت.
فرماندار اشنویه همچنین اظهارکرد: هدف ما ایجاد ثبات پایدار در تأمین نان و جلوگیری از هرگونه اختلال در روند توزیع است و در این مسیر با هرگونه تخلف احتمالی بدون اغماض برخورد خواهد شد.
وی با تأکید بر لزوم افزایش نظارتها افزود: گشتهای مشترک بازرسی متشکل از کارشناسان تعزیرات حکومتی، اداره صمت، اتاق اصناف، جهاد کشاورزی و سایر نهادهای نظارتی بهصورت مستمر در سطح بازار و نانوایان حضور داشته و موظفاند هرگونه تخلف از جمله گرانفروشی، کمفروشی، احتکار و اخلال در نظام توزیع را گزارش و با آن برخورد قانونی کنند.
مام عزیزی افزود: رعایت قیمتهای مصوب بر اساس وزن چانه و کیفیت نان از اولویتهای بخش بازرسی است و انتظار داریم صنوف نانوایی با رعایت این موارد در اجرای این طرح همکاری لازم را داشته باشند.
انتهای پیام
