۱۴۰۵-۰۳-۳۱ | ۱۸:۴۰
منبع: نمایندگی کرمانشاه
معاون استاندار کرمانشاه: تفرقه، مهلک‌ترین سَم این روزهای کشور است

معاون استاندار کرمانشاه: تفرقه، مهلک‌ترین سَم این روزهای کشور است

کرمانشاه (ایسنا) - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه مهلک‌ترین سم در شرایط کنونی کشور را تفرقه و تشتت دانست و گفت: برخی نادانسته پیروزی بزرگ این روزها را در کام مردم تلخ می‌کنند.

بهرام سلیمانی یکشنبه ۳۱ خرداد، در شورای اجتماعی استان با اشاره به پیروزی که مقابل دشمن حاصل شده، اظهار کرد: این پیروزی ترکیبی از اقدامات چند جانبه در عرصه‌های مختلف بود که در نهایت پیروزی بزرگ ملت ایران را رقم زد.

وی از رشادت‌های رزمندگان در جبهه‌های نبرد به عنوان یکی از زمینه‌های پیروزی یاد کرد و افزود: حضور هوشمندانه مردم در تجمعات شبانه که بعد از بیش از ۱۰۰ شب هنوز هم ادامه دارد و حیرت خیرخواهان و  بدخواهان نظام و انقلاب را به دنبال داشته نیز از دیگر زمینه‌های پروزی در برابر دشمن بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه مدیریت عالی و کم‌نظیر دولت وفاق ملی با هدایت شخص رئیس جمهور را نیز از دیگر زمینه‌های پیروزی در برابر دشمن برشمرد و خاطرنشان کرد: مهمتر از همه این موارد درایت و هدایت مقام معظم رهبری بود که با هدایت ایشان از تندباد فتنه استکبار خارجی به ساحل امن اقتدار ملی رسیدیم.

سلیمانی با بیان اینکه دراستان کرمانشاه نیز با تدابیر استانی صورت گرفته، جنگ مقلوب ثبات و آرامش بود، افزود: با اقداماتی که توسط مدیران ارشد استان کرمانشاه صورت گرفت، صدای امنیت و انضباط در کرمانشاه بالاتر از صدای جنگ بود و با وجود برخی از کمبودها و گرانی‌ها، فضای جنگی در استان حاکم نبود.

وی با بیان اینکه امروز در سایه این اقدامات شاهد پیروزی انقلاب اسلامی و ملت ایران در برابر دشمن هستیم، خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی افراد با برخی از رفتارهای نسنجیده، این پیروزی را در کام مردم ایران تلخ می‌کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه  بر لزوم حفظ وحدت و انسجام در کشور در شرایط کنونی کشور تاکید کرد و یادآور شد: در این شرایط تفرقه و تشتت، مهلک‌ترین سَم برای کشور است و باید از آن دوری کنیم.

انتهای پیام

آخرین اخبار استان ها