۱۴۰۵-۰۴-۰۱ | ۰۹:۵۳
منبع: نمایندگی خوزستان
فرماندار: توسعه زیرساخت‌های شادگان با جدیت دنبال می‌شود

فرماندار: توسعه زیرساخت‌های شادگان با جدیت دنبال می‌شود

خوزستان (ایسنا) - سرپرست فرمانداری شادگان از جدیت در پیگیری بحث توسعه زیرساخت‌های شهرستان شادگان خبر داد.

حبیب عفری امروز دوشنبه اول تیر در جلسه بررسی و رفع مشکلات بخش دارخوین این شهرستان اظهار کرد: توسعه زیرساخت‌های شهرستان شادگان با جدیت دنبال می‌شود و امیدواریم بتوانیم زمینه رضایت‌مندی مردم این شهرستان را فراهم کنیم.

وی افزود: مردم شادگان لایق و شایسته بهترین خدمات هستند و همه باید تلاش کنیم تا زمینه توسعه زیرساخت‌ها و بهبود خدمات‌رسانی به مردم این شهرستان فراهم شود.

عفری ضمن قدردانی از پیگیری‌های معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان، نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی و مدیران دستگاه‌های اجرایی، افزود: طی ماه‌های اخیر جلسات و بازدیدهای میدانی متعددی برای بررسی مشکلات شهرستان برگزار شده و بخش عمده مطالبات مردم در حوزه‌های آب، برق، زیرساخت‌های شهری و روستایی و خدمات عمومی احصا و پیگیری شده است.

به گزارش ایسنا، سرپرست فرمانداری شادگان با اشاره به مشکلات شبکه برق شهرستان گفت: کمبود ترانسفورماتورها، فرسودگی بخشی از شبکه توزیع برق و افزایش مصرف در فصل گرما از مهم‌ترین دغدغه‌های مردم است و با توجه به شرایط آب و هوایی تامین تجهیزات موردنیاز و توسعه زیرساخت‌های برق‌ رسانی باید در اولویت قرار گیرد.

عفری با بیان اینکه شهرستان شادگان نیازمند اقدامات فوری و جهادی برای رفع مشکلات زیرساختی است، بیان کرد: بخش قابل توجهی از مراجعات مردمی مربوط به مسائل آب و برق است و شهرستان شادگان نیازمند یک برنامه عملیاتی کوتاه‌مدت و فوری برای رفع مشکلات زیرساختی یویژه در حوزه آب و برق است.

سرپرست فرمانداری شادگان با تاکید بر ضرورت حمایت دستگاه‌های اجرایی استانی از روند توسعه شهرستان گفت: بسیاری از مشکلات موجود با تصمیم‌گیری به موقع، عزم جهادی و همکاری بین بخشی قابل رفع است و انتظار می‌رود دستگاه‌های مسئول با جدیت بیشتری نسبت به اجرای تعهدات و مصوبات اقدام کنند.

انتهای پیام

آخرین اخبار استان ها