۱۴۰۵-۰۴-۰۲ | ۲۳:۵۵
هفته قوه قضائیه؛ یادآور مجاهدت‌های شهید بهشتی و یارانش در مسیر استقرار عدالت

هفته قوه قضائیه؛ یادآور مجاهدت‌های شهید بهشتی و یارانش در مسیر استقرار عدالت

کرمان (ایسنا) - مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمان گفت: هفته قوه قضائیه یادآور مجاهدت‌های خالصانه شهید آیت‌الله دکتر بهشتی و یاران شهید ایشان در مسیر استقرار عدالت، قانون‌مداری و صیانت از حقوق مردم است.

فریدون کشیتی دوم تیر در پیامی ضمن گرامیداشت هفته قوه قضائیه و شهدای انقلاب به ویژه دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران باوفای او، بر تداوم خدمت‌رسانی صادقانه، صیانت از حقوق مردم و مقابله قاطع با تخلفات اقتصادی تأکید کرد.

وی در این پیام آورده است: هفته قوه قضائیه فرصت مغتنمی برای بازخوانی رسالت خطیر خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به شمار می‌رود.

کشیتی با گرامیداشت یاد و خاطره قائد شهید امت، شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، امنیت، سلامت، خدمت و تمامی شهدای سرافراز ایران اسلامی، تاکید کرده است: امنیت، اقتدار و پیشرفت امروز کشور مرهون جانفشانی شهدا و ایثارگری خانواده‌های معظم آنان است و همه مسئولان وظیفه دارند با خدمت خالصانه و جهادی، پاسدار آرمان‌های بلند شهیدان باشند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی کرمان با اشاره به نقش مهم دستگاه قضایی در تحقق عدالت و احقاق حقوق مردم اعلام کرد: سازمان تعزیرات حکومتی به عنوان یکی از نهادهای تابعه قوه قضائیه، همواره در راستای حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان، مقابله با اخلالگران اقتصادی، رسیدگی سریع و عادلانه به تخلفات و کمک به ایجاد آرامش در بازار، تمامی ظرفیت‌های قانونی خود را به کار گرفته است.

وی همچنین از تلاش‌های رئیس کل دادگستری استان کرمان، مسئولان قضایی، قضات و کارکنان خدوم دستگاه قضایی استان قدردانی کرد و گفت: تعامل سازنده و هم‌افزایی میان مجموعه‌های قضایی استان، زمینه‌ساز ارتقاء عدالت، افزایش رضایتمندی عمومی و خدمت‌رسانی مطلوب‌تر به مردم شده است.

انتهای پیام

آخرین اخبار استان ها