شامگاه پنجشنبه چهارم تیر، شهر بابل شاهد برگزاری مراسم پرشور شام غریبان بود. عزاداران با حضور در قلب کوچههای شهر، در حالی که شمعهای خود را برافروخته بودند، در سوگ مصائب کربلا به سوگ نشستند.
زنان و دختران با اشک و ناله، به یاد حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س) و شهدای کربلا سوگواری کردند.
مردم بابل در این شب پر از حزن و درد، ضمن همدردی با کربلاییان، با اعلام بیعت و پیمان با امام زمان (عج)، بر ایستادگی در برابر یزیدیان داخلی و خارجی تاکید کردند.

امشب مردم ولایتمدار بابل، آمادگی خود را برای دفاع از ارزشهای اسلامی و حمایت از امام زمان (عج) در برابر چالشهای جهانی و داخلی اعلام کردند.
انتهای پیام
