• شنبه / ۴ دی ۱۳۸۹ / ۱۴:۲۴
  • دسته‌بندی: تولید و تجارت
  • کد خبر: 8910-02021
  • خبرنگار : 71186

/دستاوردهاي هدفمندي يارانه‌ها/ مديرعامل خدمات پس از فروش ايران خودرو ديزل: آمادگي نمايندگي‌ها براي سرويس‌دهي به خودروهاي حمل و نقل عمومي افزايش يافت

/دستاوردهاي هدفمندي يارانه‌ها/
مديرعامل خدمات پس از فروش ايران خودرو ديزل:
آمادگي نمايندگي‌ها براي سرويس‌دهي به خودروهاي حمل و نقل عمومي افزايش يافت
همزمان با اجرايي شدن قانون هدفمندسازي يارانه‌ها، آمادگي سيستم نمايندگي‌هاي خدمات پس از فروش براي سرويس‌دهي به خودروهاي حمل و نقل عمومي افزايش يافته است. محمدجواد طلا - مديرعامل شركت تامين قطعات و خدمات پس از فروش ايران خودرو ديزل (گواه)، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، با بيان مطلب بالا افزود: با برنامه‌ريزي‌ها و اقدامات انجام شده در حال حاضر تعداد خودروهاي متوقف مانده در نمايندگي‌هاي گواه در زمان گارانتي تك رقمي شده است. وي ادامه داد: با توجه به اجراي طرح هدفمندسازي يارانه‌ها و استقبال بيشتر مردم از ناوگان حمل و نقل عمومي، تلاش مي‌شود هيچ يك از اتوبوس‌ها و ميني‌بوس‌هاي توليدي ايران خودرو ديزل در نمايندگي‌هاي گواه به دليل عدم وجود قطعه متوقف نشوند. وي افزود: به اين ترتيب سازمان‌هاي اتوبوسراني سراسر كشور نيز مي‌توانند به بهترين وجه از اين خودروها در سيستم حمل و نقل عمومي استفاده كنند. شركت گواه در سال 1344 به منظور انجام خدمات پس از فروش محصولات ايران خودرو ديزل شامل انواع كاميون در تيپ‌هاي مختلف، اتوبوس و ميني‌بوس و ساير توليدات ديزلي تاسيس شده است. انتهاي پيام
  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha