• شنبه / ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۱ / ۱۶:۱۴
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 91023018228
  • منبع : فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی

رييس پليس پايتخت خبرداد: کشف بيش از نيم تن مواد مخدر

رييس پليس پايتخت خبرداد: کشف بيش از نيم تن مواد مخدر

رييس پليس تهران بزرگ با اشاره به اجراي مرحله جديد طرح امنيت محله‌محور در تهران، از کشف بيش از نيم تن موادمخدر در دو عمليات جداگانه خبر داد.

رييس پليس تهران بزرگ با اشاره به اجراي مرحله جديد طرح امنيت محله‌محور در تهران، از کشف بيش از نيم تن موادمخدر در دو عمليات جداگانه خبر داد.

به گزارش سرويس «حوادث» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، سردار حسين ساجدي‌نيا در تشريح اين خبر گفت: از مدتي پيش ماموران اداره عمليات ويژه پليس مبارزه با موادمخدر تهران‌بزرگ، در جريان اقدامات تبهکارانه يک باند بزرگ تهيه و توزيع موادمخدر، قرار گرفته و تحقيقات خود در اين زمينه را آغاز کردند و متوجه شدند که آنان قصد دارند يک محموله بزرگ موادمخدر را از يکي از شهرستان‌هاي جنوب کشور به تهران منتقل و آن را در شرق تهران دپو و در فرصتي مناسب به فروش برسانند.

وي افزود: به دنبال اين موضوع تحقيقات ماموران در اين خصوص ادامه يافت و محل تردد و ورود محموله شناسايي و براي رصد زمان ورود محموله سه تيم عملياتي کليه محورهاي مواصلاتي را تحت کنترل خود قرار دادند و در نهايت زمان دقيق ورود موادمخدر به تهران مشخص و محل اختفاي آن در شرق تهران به دست آمد.

وي با اشاره به اينکه محل دپو در مخفي‌گاه جداگانه‌اي در يکي از مناطق تهران بود خاطرنشان کرد: با به دست آمدن اطلاعاتي از مخفي‌گاه متهمان شمارش معکوس براي دستگيري اعضاي باند آغاز و سرانجام با هماهنگي قضايي پس از رعايت کليه موازين، اکيپي از ماموران عمليات ويژه پليس مبارزه با موادمخدر پايتخت وارد مخفي‌گاه متهمان شده ضمن دستگيري پنج عضو اين باند از آنان بيش از 559 کيلوگرم انواع موادمخدر از قبيل ترياک، مرفين و حشيش را کشف و ضبط كردند.

فرمانده انتظامي تهران بزرگ با اعلام خبر کشف 88 کيلوگرم ترياک گفت: ماموران گشت کلانتري 177خاورشهر هنگام گشت‌زني در در محدوده بزرگراه خاوران بعد سه‌راه سيمان متوجه شدند كه يک دستگاه اتوبوس کنار بزرگراه پارک شده و راننده آن در حال جابه جايي گوني سفيد رنگي است كه همين موضوع باعث شد كه ماموران به موضوع شک کنند در صدد بررسي موضوع برآيند.

وي افزود: زماني كه ماموران درحال نزديک‌شدن به اتوبوس بودند راننده به محض مشاهده پليس گوني را رها کرده و با پاي پياده فرار را بر قرار ترجيح داده و به سرعت متواري مي‌شود كه به دنبال فرار متهم عمليات تعقيب و گريز پليسي آغاز و در نهايت با اجراي طرح مهار راننده دستگير و به نزد اتوبوس پارک شده منتقل شد و در حضور وي ماموران در بازرسي از جعبه بغل اتوبوس اين گوني که حاوي 88 کيلوگرم ترياک بود را کشف و ضبط كردند.

فرمانده انتظامي تهران بزرگ با اشاره به اجراي طرح امنيت محله‌محور در روزهاي آتي، خاطرنشان کرد: طرح امنيت محله‌محور که بر اساس مطالبات شهروندان و به منظور افزايش ضريب امنيت محلات پايتخت در 375 نقطه از تهران بزرگ در دست اجرا است، در روزهاي آتي نيز با قاطعيت و جديت تمام به کار خود ادامه خواهد داد.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha