۱۳۹۱-۰۳-۰۶ | ۰۹:۱۲
آغاز سومين جلسه رسيدگي به پرونده اختلاس در بيمه ايران

آغاز سومين جلسه رسيدگي به پرونده اختلاس در بيمه ايران

سومين جلسه رسيدگي به پرونده اختلاس از شركت بيمه ايران در شعبه 76 دادگاه كيفري استان تهران به رياست قاضي مديرخراساني آغاز شد.

سومين جلسه رسيدگي به پرونده اختلاس از شركت بيمه ايران در شعبه 76 دادگاه كيفري استان تهران به رياست قاضي مديرخراساني آغاز شد.

به گزارش خبرنگار حقوقي خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، اين جلسه در حالي آغاز شد كه متهمان بازداشت شده در جلسه دادگاه حضور نداشتند و قريب به اتفاق متهمان افرادي هستند كه با توديع وثيقه آزاد شده بودند.

هيات قضايي دادگاه همان هيات قضايي جلسات اول و دوم دادگاه است. در اين جلسه تعدادي از وكلاي متهمان نيز حضور دارند.

قاضي مديرخراساني در آغاز دادگاه بر رعايت ماده 187 قانون آيين‌دادرسي كيفري تاكيد كرد.

ادامه دارد...

# سیاسی

آخرین اخبار سیاسی