• شنبه / ۲۱ مرداد ۱۳۹۱ / ۱۲:۳۰
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 91052112874
  • خبرنگار : 71431

فرمانده انتظامي خراسان‌رضوي‌ به ايسنا خبر داد:

انهدام دو باند بزرگ قاچاق موادمخدر

انهدام دو باند بزرگ قاچاق موادمخدر

فرمانده انتظامي استان خراسان‌رضوي از انهدام دو باند بزرگ تهيه، توزيع و قاچاق موادمخدر در سطح استان خبر داد.

فرمانده انتظامي استان خراسان‌رضوي از انهدام دو باند بزرگ تهيه، توزيع و قاچاق موادمخدر در سطح استان خبر داد.

سردار بهمن اميري‌مقدم در گفت و گو با خبرنگار «حوادث» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، در تشريح دو عمليات پليسي كه منجر به كشف 800 كيلوگرم موادمخدر و دستگيري هفت تن از سوداگران مرگ شد اظهاركرد: اعضاي اين دو باند موادمخدر را از استان‌هاي جنوبي به شمال كشور ترانزيت مي‌كرده‌اند.

وي با اشاره به عمليات نخست پليس گفت: در پي كسب اطلاعاتي از فعاليت يك باند موادمخدر در سطح شهرستان مشهد ماموران اقدامات خود براي شناسايي و دستگيري متهمان را آغاز كردند كه پس از اطمينان از صحت اخبار اقدام به طرح‌ريزي براي عمليات دستگيري آنان كردند.

اميري‌مقدم افزود: سرانجام ماموران پس از انجام اقدامات اطلاعاتي مخفي‌گاه متهمان را شناسايي و دستگير و در بازرسي از آن 400 كيلوگرم ترياك و نيم كيلوگرم كشف كردند.

وي با بيان اينكه در اين عمليات 5 تن از سركردگان باند دستگير شده‌اند اظهار كرد: از متهمان دو دستگاه خودرو و چهار دستگاه تلفن همراه كشف و ضبط شد.

به گفته فرمانده انتظامي مشهد تحقيقات از متهمان دستگير شده به منظور كشف زواياي ديگر اين پرونده همچنان در مقر انتظامي ادامه دارد.

اميري‌مقدم همچنين با اشاره به عمليات ديگر ماموران پليس مشهد كه با همكاري عوامل انتظامي استان سمنان انجام شد به ايسنا گفت: در اين عمليات كه در جاده بردسكن انجام شد ماموران از حمل محموله‌ موادمخدر توسط يك دستگاه سواري 405 در اين استان باخبر شدند و تحقيقات خود براي شناسايي و توقيف خودرو را آغاز كردند.

فرمانده انتظامي مشهد ادامه داد: سرانجام ماموران پس از شناسايي اين خودرو دستور توقف آن را صادر كردند كه راننده پژو بدون توجه به دستور ايست پليس اقدام به فرار از دست ماموران كرد كه ماموران نيز پس از تعقيب و گريز با آنان پس از طي مسافت طولاني در ورودي شهر بردسكن با شليك گلوله به لاستيك خودرو و متعاقب آن برخورد پژو با جدول آن را متوقف كرده و دو متهم را دستگير و به مقر انتظامي منتقل كردند.

اميري‌مقدم با بيان اينكه در بازرسي از اين خودرو 400 كيلوگرم ترياك كشف و ضبط شد اظهار كرد: متهمان در بازجويي‌هاي پليس به همكاري با دو تن ديگر نيز معترف شدند كه دو متهم هم‌اكنون تحت تعقيب پليس هستند.

وي با تاكيد بر اينكه پليس اجازه هيچ‌گونه فعاليت در امر قاچاق موادمخدر و تهيه و توزيع آن را به سوداگران مرگ و فرصت‌طلبان نخواهد داد، گفت: شهروندان در صورت اطلاع از چنين مواردي بايد مراتب را سريعا به مركز فوريت‌هاي پليسي 110 اطلاع دهند.

انتهاي پيام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha