• پنجشنبه / ۲۶ بهمن ۱۳۹۱ / ۱۰:۲۲
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 91112615857
  • منبع : فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی

دستگیری دو کلاهبردار آلبوم‌ تمبرهای تقلبی طلا

دستگیری دو کلاهبردار آلبوم‌ تمبرهای تقلبی طلا

فرمانده انتظامی استان اصفهان از دستگیری دو کلاهبردار حرفه‌ای که قصد داشتند آلبومی از تمبرهای تقلبی به ظاهر طلا را به قیمت 60 میلیارد ریال به فروش برسانند خبر داد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان از دستگیری دو کلاهبردار حرفه‌ای که قصد داشتند آلبومی از تمبرهای تقلبی به ظاهر طلا را به قیمت 60 میلیارد ریال به فروش برسانند خبر داد.

به گزارش سرویس «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سردار عبدالرضا آقاخانی در تشریح این خبر با بیان اینکه در پی وصول خبری مبنی بر اینکه فردی به نام «هوشنگ» به همراه یکی از همدستان خود قصد دارد مجموعه تمبر از جنس طلا که احتمالاً‌ سرقتی و عتیقه بوده را در شهر اصفهان به فروش برسانند موضوع در دستور کار ماموران عملیاتی پلیس امنیت اصفهان قرار گرفت، گفت: با انجام بررسی‌های لازم و اقدامات صورت گرفته مشخص شد افرادی سود جو با اغفال شهروندان تحت پوشش فروش عتیقه جات و سکه‌های تقلبی و... اقدام به کلاهبرداری کرده به همین دلیل ماموران تحقیقات خود را برای شناسایی متهمان آغاز کردند.

وی افزود: پس از ساعت‌ها کار انتظامی و اطلاعاتی بالاخره ماموران موفق شدند مخفیگاه دو کلاهبردار را شناسایی و در اقدامی ضربتی هر دو نفر آنان را که قصد داشند با خروج از محل، به هدف خود که همان فروش تمبرهای تقلبی به ظاهر طلا برسند را دستگیر کنند.

آقاخانی با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه و خودرو متهمان یک جلد آلبوم حاوی تعداد 25 برگ پلاستیکی و مجموعا 75 قطعه تمبر طلایی تقلبی به ظاهر طلا کشف و ضبط شد، افزود: متهمان ضمن اعتراف به بزه انتسابی اعلام کردند، قصد داشتیم با فروش کلکسیونی از تمبرهای تقلبی به ظاهر طلا مبلغ 60 میلیارد ریال به جیب بزنیم که توسط پلیس شناسایی و دستگیر شدیم .

براساس اعلام مرکز اطلاع‌رسانی پلیس، وی با بیان اینکه متهمان با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند ،خاطرنشان کرد: شهروندان مراقب فریب این‌گونه کلاهبرداران که با شیوه‌های خاص طعمه‌های خود را جذب کرده و به روش‌های مختلف مبالغ کلانی را از مردم کلاهبرداری و اخذ می‌کنند باشند .

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha