• شنبه / ۱۷ فروردین ۱۳۹۲ / ۱۵:۱۸
  • دسته‌بندی: بوشهر
  • کد خبر: 92011703829
  • منبع : بوشهر

کارخانه‌های صنعتی و معدنی دشتستان نیازمند حمایت مالی

کارخانه‌های صنعتی و معدنی دشتستان نیازمند حمایت مالی

ایسنا/بوشهر سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتستان گفت: یکی از مهم ترین دلایل ضعف و غیر فعال شدن بسیاری از کارخانه‌های صنعتی و معدنی این شهرستان، بحث نقدینگی آنهاست که برای تامین آن نیاز به حمایت مالی دارند.

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتستان گفت: یکی از مهم ترین دلایل ضعف و غیر فعال شدن بسیاری از کارخانه‌های صنعتی و معدنی این شهرستان، بحث نقدینگی آنهاست که برای تامین آن نیاز به حمایت مالی دارند.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، محمدحسن اسماعیل پور روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: به دلیل کمبود نقدینگی لازم تعدادی از کارخانه‌ها و شرکت‌های تولیدی شهرستان نیمه فعال یا غیر فعال شده‌اند که امیدواریم با تلاش بیشتر و جذب اعتبارات لازم از طریق سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر، تحول عظیمی در تولیدات صنعتی این شهرستان ایجاد شود.

وی یادآور شد: باید با شناخت بهتر قابلیت‌های شهرستان در بخش صنعتی و کشاورزی و تلاش برای جذب اعتبارات لازم، وضعیت مطلوب را در دشتستان فراهم آوریم.

اسماعیل پور اضافه کرد: اکنتون دردشتستان، 25 اتحادیه، هشت هزار واحد صنفی، دو هزار بافنده فرش، دو کشتارگاه صنعتی، دو کارخانه آرد، یک کارخانه سیمان و 50 واحد تولیدی مواد معدنی، فعالیت دارند که نشان دهنده ظرفیت بالای شهرستان در زمینه تولید کالاست.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در باره تنظیم بازار نوروزی گفت: یکی از برنامه‌های موفق این اداره در زمینه تنظیم قیمت‌های برخی از کالاها در بازار دشتستان مبادله کالا به کالا با استان‌های دیگر بوده است.

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتستان اضافه کرد: یکی از مهم‌ترین تولیدات این شهرستان خرماست که با نگهداری خوب از آن می‌توان در مواقع خاصی که قیمت برخی از اجناس افزایش می‌یابد، این برنامه را اجرا کرد.

اسماعیل پور گفت: در جریان کمبود و افزایش قیمت محصول پیاز و گوجه که اوایل فروردین در بازارهای دشتستان رخ داد می‌توان از طریق مبادله کالا به کالا و دادن خرما، مقدار زیادی از این کالاهای کمیاب را وارد بازار کرد و قیمت آن را کاهش داد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha