۱۳۹۳-۰۵-۱۳ | ۱۳:۰۷
یک ماه دیگر «قانون» داریم

یک ماه دیگر «قانون» داریم

روزنامه «قانون» فعالیت خود را اوایل شهریور از سر می‌گیرد.

روزنامه «قانون» فعالیت خود را اوایل شهریور از سر می‌گیرد.

علیرضا نیکویی، رییس شورای‌ سیاست‌گذاری روزنامه «قانون» در گفت‌وگو با خبرنگار بخش رسانه خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) از رفع توقیف این روزنامه خبر داد و افزود: به دنبال این هستیم که از اوایل شهریور مجددا شروع به کار کنیم.

نیکویی افزود: باید بررسی شود که آیا تغییراتی در کادر این روزنامه صورت خواهد گرفت یا نه.

به گزارش ایسنا، امروز صبح شعبه 76 دادگاه کیفری استان تهران حکم به رفع توقیف روزنامه «قانون» و پرداخت 50 میلیون ریال جزای نقدی را داده است.

انتهای پیام

# فرهنگی و هنری

آخرین اخبار فرهنگی و هنری