• شنبه / ۱۰ مهر ۱۳۹۵ / ۱۱:۱۰
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: 95071005484
  • منبع : نمایندگی کردستان

‌فرمانده انتظامی استان‌:

هیچ نقطه ناامنی در کردستان وجود ندارد

هیچ نقطه ناامنی در کردستان وجود ندارد

ایسنا/کردستان ‌فرمانده انتظامی استان کردستان گفت: امروز با حمایت مسئولان، مردم و نیروهای مسلح در اقصی نقاط امنیت استان را شاهد هستیم و در استان کردستان هیچ نقطه ناامنی وجود ندارد.

 به گزارش ایسنا، ‌مسعود خرم‌نیا، ‌در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی استان کردستان که امروز، 10 مهرماه در ستادفرماندهی انتظامی برگزار شد، اظهار کرد: امروز به مناسبت دومین روز هفته نیروی انتظامی با عنوان «پلیس، حرفه‌گرایی، دانش بنیانی و کارآفرینی نامگذاری شده است که مراسم صبحگاه عمومی با حضور رؤسای کلانتری و پاسگاه‌ها و کارشناسان انتظامی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به شعار سال نیروی انتظامی «همه با هم، برای امنیت و آرامش»، افزود: با توجه به برآوردهای نیروی انتظامی شعاری متناسب با سال تهیه، ابلاغ و تبیین و نقشه راه نیروی انتظامی برای سال آینده انتخاب می‌شود.

فرمانده انتظامی استان کردستان بیان کرد: افزایش ظرفیت عملیاتی، کاهش جان باختگان در همه سطوح، صیانت از نیروها، افزایش امنیت عمومی و ... به برکت وجود نیروهای نظامی و امنیتی فراهم شده است.

وی با اشاره به اینکه امنیت یک نیاز همگانی است، اعلام کرد: در این راستا برای برقراری و توسعه امنیت تمامی دستگاه‌های نظامی و امنیتی و مردم در حال فعالیت هستند.

خرم‌نیا عنوان کرد: حضور نیروی انتظامی برای برقراری امنیت از مرز تا عقبه مرز در روستاها و جاده‌ها و محیط های زیستی بوده است، چراکه مردم انتظار دارند تا در یگان‌های مختلف این امنیت را برقرار کنند.

وی اعلام کرد: امروز با حمایت مسئولان، مردم، شورای فنی و استاندار کردستان در اقصی نقاط امنیت را شاهد هستیم و در استان کردستان هیچ نقطه ناامنی وجود ندارد.

فرمانده انتظامی استان کردستان افزود: اگر کسی در استان کردستان قصد به مخاطره انداختن امنیت را داشته باشد، نیروهای نظامی و امنیتی با آن‌ها برخورد جدی خواهند کرد و این افراد باید مواظب اعمال و حرکات خود باشند.

وی با اشاره به اینکه تمامی ناامنی های محدود به خارج از مرزهای کشورمان است، بیان کرد: به برکت وجود نیروهای نظامی و امنیتی امروز دشمن قدرت و قابلیت ناامنی را در داخل کشور ندارد.

خرم‌نیا بیان کرد: امروز در سایه آموزه‌های دینی و احکام متعالی اسلام به امنیت به عنوان یک موضوع متعالی نگاه می کنند و جان خود را در این راه فدا می‌کنند.

وی با اشاره به فضای ماموریتی نیروی انتظامی عنوان کرد: نیروی انتظامی با توجه به فضای ماموریتی خود در تلاشند تا از زوایای پدیده شوم قاچاق مواد مخدر، تهاجمات فرهنگی و آسیب‌های اجتماعی به استان ما آسیب نرسد.

فرمانده انتظامی استان یادآور شد: امروز مرزهای ما امن و مستحکم است و مرزبانی در طول 24 ساعت با رصد،  کنترل و پایش مرزی در سنگرهای خود هرگونه تعرض را مانع می‌شود.


امنیت مهم‌ترین زیرساخت برای هر نوع حرکتی در جامعه است

استاندار کردستان گفت: امنیت مهم‌ترین زیرساخت هر نوع حرکتی در جامعه است.

به گزارش ایسنا، عبدالمحمد زاهدی نیز در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی استان کردستان که امروز، 10 مهرماه در ستاد فرماندهی انتظامی برگزار شد، اظهار کرد: هیچ جامعه‌ای بدون نظم و امنیت امکان دوام و قوام ندارد و نمی‌تواند هیچ کاری را پیش ببرد.

وی با اشاره به اینکه امنیت مهم‌ترین زیرساخت هر نوع حرکتی در جامعه است، افزود: امنیت یکی از مهم‌ترین ضروریات جامعه است که در سایه آن تمام فعالیت‌های اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و ... انجام می‌شود.

استاندار کردستان با اعلام اینکه از ابتدای تاریخ بشریت امنیت مطالبه مردم از نظام‌های سیاسی حاکم بر کشورها بوده و هست، عنوان کرد: امنیت داخلی یکی از محورهای اساسی است که به امنیت ملی کشور نیز کمک می‌کند.

وی اعلام کرد: آسایش و امنیت مردم در انجام فعالیت‌های روزمره و آرامش آن‌ها در انجام این فعالیت‌ها به نیروهای نظامی و امنیتی انگیزه می‌دهد که با آسودگی خاطر به انجام امور امنیتی بپردازند.

زاهدی بیان کرد: امروز نیروهای امنیتی با نیروهای خدوم و کارآزموده در عرصه‌های مختلف نظم و امنیت حامی مردم در همه عرصه‌های زندگی هستند و در کنار مردم قرار دارند.

وی ادامه داد: امروز نیروهای امنیتی با بهره‌گیری از تجربیات دهه‌های گذشته و بهره‌گیری از شرایط کشور در برقرای امنیت و استفاده از فناوری‌های جدید در سراسر کشور از دورترین نقطه استان مشغول فعالیت و تلاش هستند.

استاندار کردستان خاطرنشان کرد: باعث افتخار است که یکی از کشورهای امن منطقه و استان کردستان یکی از استان‌های امن کشور هستیم.

وی در پایان یادآور شد: امنیت و آرامش کنونی جامعه در سایه تلاش نیروهای نظامی و امنیتی تحقق پیدا کرده است.


انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha