• یکشنبه / ۲۹ مهر ۱۳۹۷ / ۰۸:۰۰
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 97072915820
  • منبع : نمایندگی ایلام

استاندار:

فرهنگ کار در ایلام نیازمند بازتعریف است

فرهنگ کار در ایلام نیازمند بازتعریف است

ایسنا/ایلام استاندار ایلام گفت: برای توسعه استان نیازمند سه مولفه‌ی روحیه جهادی و انقلابی در مدیران ، بازتعریف فرهنگ کار در استان تا همه صرفاً دنبال کارمند شدن نباشند و حذف بوروکراسی در سیستم مدیریتی هستیم.

به گزارش ایسنا، «قاسم سلیمانی‌دشتکی» در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان اظهار کرد: در راستای برنامه‌های دولت چه در انتصابات و چه در انتخاب مشاوران جوان به مقوله جوانان توجه شده است.

وی با تأکید بر این‌که انتصاب مشاورین جوان تشریفاتی نیست، تصریح کرد: مدیران باید نسبت به موضوع مشاوران جوان در دستگاه‌های خود اهتمام ویژه داشته باشند و آنان را در امور پیش‌روی خود درگیر کنند.

استاندار ایلام در بخش دیگر این نشست گفت: امروز به لطف امام حسین(ع) ایلام مرکز توجه در کشور شده و طی یکی دو ماه گذشته بین 60 تا 70 دیدار با مسئولان ارشد کشوری و لشکری داشته‌ایم و امروز نیز شاهد حضور پررنگ مسئولان کشوری در استان ایلام هستیم.

سلیمانی‌دشتکی به سفر مقامات ارشد کشوری به استان اشاره و تصریح کرد: در روزهای پیش‌رو معاون رئیس‌جمهور، دو وزیرو معاونین سازمان برنامه و بودجه به استان ایلام سفر می‌کنند و امروز که به واسطه حضور مسئولان ارشد کشور ایلام در کانون توجه قرار گرفته لازم است با همدلی و همبستگی بیشتر برای توسعه استان ایجاد هم‌افزایی کنیم.

استاندار ایلام توسعه استان را نیازمند بازتعریف فرهنگ کار در استان برشمرد و افزود: برای توسعه استان نیازمند سه مولفه‌ی روحیه جهادی و انقلابی در  مدیران، بازتعریف فرهنگ کار در استان تا همه صرفاً دنبال کارمند شدن نباشند و حذف بوروکراسی در سیستم مدیریتی هستیم.

وی در ادامه به سرمایه‌گذاری 5 میلیون دلاری  شرکت چینی در ایلام اشاره کرد و گفت: در شرایط کنونی حضور سرمایه‌گذاران خارجی در ایلام می‌تواند یک موفقیت بزرگ در جهت توسعه استان باشد .

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha