• پنجشنبه / ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ / ۱۳:۰۵
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 97112513046
  • منبع : وزارت کشور

تأکید معاون وزیر کشور به استانداران جهت زمینه‌سازی تحقق بیانیه رهبری

تأکید معاون وزیر کشور به استانداران جهت زمینه‌سازی تحقق بیانیه رهبری

معاون سیاسی وزارت کشور نوشت: استانداران ضمن حفظ و توسعه فضای وحدت و همدلی پدیدار شده، با تلاش مضاعف و صادقانه برای رفع مشکلات زمینه‌های تحقق بیانیه راهبردی و کلیدی مقام معظم رهبری را با تمام سعی خود مهیا نمایند.

به گزارش ایسنا متن پیام جمال عرف معاون سیاسی وزارت کشور خطاب به استانداران به این شرح است:

ان الذین قالوا ربنا الله ثم استقاموا فلا خوف علیهم ولا هم یحزنون
محققا کسانی که گفتند پروردگار ما خداست سپس ایستادگی کردند وی بر آنان نیست و غمگین نخواهند شد.

چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را که با حضور پرشور و باشکوه آحاد ملت شریف ایران با امنیتی مثال زدنی و با کمترین حاشیه, دیگر بار به محملی برای تجدید بیعت با آرمان‌های بلند امام راحل و مقام معظم رهبری, تاکید بر پایبندی به اصل مترقی ولایت مطلقه فقیه و مقاومت در برابر بی شمار توطئه‌های استکبار جهانی بدل گردید, تبریک گفته و از زحمات جنابعالی و همکاران محترم, کمال تشکر و سپاس را دارم.

این حضور شگفت انگیز و بی نظیر که چشمان جهانیان را به خود خیره کرد, نمادی کامل از همراهی بی‌دریغ و پرمهره یکایک مردم ایران زمین با انقلابی الهی است که در آستانه پنجمین دهه خود, گذشته‌ای پر افتخار از مقاومت, استواری و پیشرفت و آینده‌ای سراسر روشنی و امید و موفقیت را جلوه گر شده است.

لذا شکر این نعمت بزرگ و سرمایه اجتماعی و سیاسی, جز از طریق افزودن بر تلاش‌ها و همت تمامی مسئولان و مدیران کشور در همه سطوح ممکن نخواهد بود.
بر این اساس لازم است استانداران محترم و معاونین سیاسی, امنیتی, اجتماعی و …, ضمن حفظ و توسعه فضای وحدت و همدلی پدیدار شده, با تلاش مضاعف و صادقانه برای رفع مشکلات و کسب دستاوردهای بزرگ‌تر برای ترسیم چشم اندازی مملو از پیشرفت و امید فراروی این ملت قدرشناس, زمینه‌های تحقق بیانیه راهبردی و کلیدی مقام معظم رهبری را با تمام سعی خود مهیا نمایند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha