• جمعه / ۲ خرداد ۱۳۹۹ / ۱۷:۵۷
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 99030201024
  • خبرنگار : 50311

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد:

امیدواریم به زودی شاهد محو شدن غده سرطانی صهیونیسم از منطقه باشیم

امیدواریم به زودی شاهد محو شدن غده سرطانی صهیونیسم از منطقه باشیم

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: امیدواریم به زودی شاهد آزادی قدس شریف و محو و از بین رفتن غده سرطانی صهیونیسم از منطقه باشیم.

حجت الاسلام "سید جواد خاضع" در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: دشمنان و جبهه استکبار تلاش می کنند که مسئله فلسطین را از اولویت کشورهای اسلامی خارج کنند و توطئه هایی که چند سال اخیر در سطح منطقه انجام دادند نیز به همین دلیل بود.
وی اظهار کرد: وظیفه کشورهای مسلمان این است که متوجه توطئه دشمنان باشند، سعی کنند در طراحی که دشمن انجام می دهد قرار نگیرند، فریب توطئه های دشمنان را نخورند و جمهوری اسلامی ایران، جبهه مقاومت و همه آزادی خواهان جهان با اتحاد و انسجام حول مسئله فلسطین سعی کنند که فلسطین مسئله اول جهان باشد تا ان شاء الله مردم مظلوم فلسطین به وطن خود برگردند و در سرزمین خود آزادانه زندگی کنند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: سازمان به اصطلاح ملل و نهادهای به اصطلاح حقوق بشر تنها شعار حقوق بشر سر می دهند چرا که اگر به معنای واقعی حقوق بشر بودند نباید در مقابل همه جنایاتی که علیه مسلمانان در یمن، سوریه، عراق، فلسطین، نیجریه، افغانستان و...صورت می گیرد چشمشان را ببندند، اگر در اروپا یا آمریکا اتفاقی برای یک زن یا کودکی از ناحیه فردی به ظاهر مسلمان بیفتد این مسئله را برجسته می کنند و سعی دارند مسلمانان را به عنوان تروریست معرفی کنند درحالی که بزرگترین تروریست دنیا، رژیم جعلی صهیونیستی است که تروریست های داعش و امثال آن ها را خودشان به وجود آوردند و امکانات در اختیارشان قرار دادند تا در بین امت اسلامی اختلاف ایجاد کنند و ذهن ها را از مسئله فلسطین و قدس منحرف کنند.
حجت الاسلام خاضع خاطرنشان کرد: جوانان فلسطینی انگیزه لازم را برای مبارزه علیه رژیم جعلی صهیونیستی و آزادی سرزمین های فلسطینی و قدس شریف دارند و اما با وجود داشتن انگیزه دستشان خالی بود، پس از پیروزی جمهوری اسلامی ایران امروز جبهه مقاومت بسیار گسترده شده و اکنون موازنه قدرت بین فلسطین و رژیم جعلی صهیونیستی برقرار شده است به عنوان مثال مردم غزه با وجود امکانات محدود رژیم اشغالگر قدس را مجبور کردند که پس از دو روز به آتش بس تن دهند.
وی ادامه داد: حمایت هایی که از فلسطین و قدس می شود مانند راهپیمایی های روز جهانی قدس که هر ساله برگزار می شود و امسال به دلیل محدودیت های ناشی از ویروس کرونا امکان برگزاری راهپیمایی باشکوه به صورت فیزیکی نبود هرچند به شکل دیگری در فضای مجازی در این زمینه مطلب و کمپین هایی گذاشته شد و اگرچه نتوانستیم به صورت فیزیکی راهپیمایی برگزار کنیم اما به شکل دیگری فعالیت در فضای مجازی اثرگذار بوده و باعث تقویت روحیه امید در بین مبارزان فلسطینی خواهد شد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بین کرد: امیدواریم به زودی شاهد آزادی قدس شریف و محو غده سرطانی صهیونیسم از این منطقه باشیم.
حجت الاسلام خاضع گفت: یاد و خاطره شهدایی که در این زمینه بسیار تلاش و مجاهدت کردند خصوصا امسال که سردار حاج قاسم سلیمانی که مجاهدت بسیاری در این زمینه داشتند جایشان خالی بود را گرامی می داریم و امیدواریم شاهد این باشیم که خون این شهیدان به زودی ثمر دهد و شاهد ریشه کنی رژیم صهیونیستی باشیم.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha