• چهارشنبه / ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ / ۱۳:۱۷
  • دسته‌بندی: چهارمحال و بختیاری
  • کد خبر: 99052216462
  • منبع : نمایندگی چهارمحال و بختیاری

هماهنگی رسانه‌ها موجب افزایش اثرگذاری معروفات می‌شود

هماهنگی رسانه‌ها موجب افزایش اثرگذاری معروفات می‌شود

ایسنا/چهارمحال و بختیاری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال‌وبختیاری گفت: لازم است که رسانه‌ها به صورت هماهنگ، همزمان و همه‌جانبه به موضوعات و مناسبت‌ها ورود داشته باشند چرا که اگر چند رسانه به‌صورت همزمان به یک موضوع، به‌ویژه در زمینه تبلیغ معروفات، بپردازند شاهد اثر گذاری بیشتر خواهیم بود.

 موسی انصاری ۲۲ مردادماه در مراسم تجلیل از خبرنگاران چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: امروز که تجمعات محدود یا لغو شده است، مطبوعات و رسانه‌ها نقش‌آفرین اصلی هستند و جای خالی جمعیت را می‌توانند پر و پیام برنامه‌ها را در قالب خبر و گزارش در کشور و جهان منتشر کنند، لذا نقش خبرنگاران و اصحاب رسانه بیش از پیش تأثیرگذار است.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها نقش مهمی در انتشار واقعیت‌ها دارند، ادامه داد: رسانه‌ها نه‌تنها باید از برخی رفتارها مانند مچ‌گیری و ایجاد دست‌انداز بپرهیزند بلکه در وضعیت سخت کنونی دستگاه‌ها را با قلم و بیان و جمع‌آوری مشاوره یاری کنند. 

انصاری تاکید کرد: خلأهای موجود کار شبانه‌روزی را می‌طلبد و نباید به ساعت‌های اداری اکتفا کرد بلکه باید بتوان با کار مداوم کاستی‌ها را دلسوزانه رفع کرد که البته در رسانه‌های استان این نگاه دلسوزانه دیده می‌شود و جای تقدیر دارد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بیان کرد: خوشبختانه رسانه‌های استان در بیان انتقادات و مطالبات سازنده اثرگذار هستند و بخشی از مطالبات از مسئولان از سوی رسانه‌ها مطرح می‌شود. برای اثرگذاری بیشتر، لازم است که رسانه‌ها به صورت هماهنگ، همزمان و همه‌جانبه به موضوعات و مناسبت‌ها ورود داشته باشند چرا که اگر چند رسانه به‌صورت همزمان به یک موضوع، به‌ویژه در زمینه تبلیغ معروفات، بپردازند شاهد اثرگذاری بیشتر خواهیم بود.

انصاری با بیان اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تنها با سه نیرو مشغول فعالیت است، افزود: این شورا وظیفه هماهنگی دستگاه‌ها در مناسبت‌ها و ایام‌الله دارد و محور اصلی در برگزاری این برنامه‌ها است و می‌طلبد که دستگاه‌ها با کمک و یاری رسانه‌ها به این عرصه ورود داشته باشند.

وی تاکید کرد: اعتبارات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بسیار اندک و حتی صفر است و اگر با دستگاه‌ها هماهنگ نباشیم امکان اجرای برنامه‌ها وجود ندارد، لذا دستگاه‌ها عضو اصلی شورای هماهنگی هستند و بار اصلی اجرای برنامه‌ها در مناسبت‌ها و ایام‌الله بر دوش آنان است و رسانه در این میان نقشی تعیین‌کننده دارند که با مطالبه‌گری و کمک و همفکری با دستگاه‌ها در اجرای مناسبت‌ها نقش‌آفرینی کنند و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نیز آمادگی کامل را برای هرگونه همکاری با رسانه‌ها دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.