• یکشنبه / ۱۶ شهریور ۱۳۹۹ / ۱۵:۵۹
  • دسته‌بندی: تولید و تجارت
  • کد خبر: 99061611910
  • خبرنگار : 71616

نخستین دناپلاس‌های توربواتوماتیک به مشتریان تحویل شد

نخستین دناپلاس‌های توربواتوماتیک به مشتریان تحویل شد

مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو در مراسم تحویل نخستین سری محصول دناپلاس توربوشارژ اتوماتیک، با تاکید براینکه بهبودهای ۲۰گانه در دناپلاس توربواتوماتیک صورت گرفته است، از این محصول به عنوان دستاورد و گام بزرگ رو به جلو در صنعت خودروسازی کشور یاد کرد.

به گزارش ایسنا، صبح امروز (یکشنبه)، نخستین مرحله تحویل محصول جدید گروه صنعتی ایران‌خودرو (دناپلاس توربوشارژر اتوماتیک) که پیش از آن به معرفی کامل ویژگی‌ها و تجهیزات آن پرداخته شده بود؛ طی مراسمی، توسط مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو کلید هریک از خودروها به مشتریان تحویل داده شد. 
 

فرشاد مقیمی با بیان اینکه در دنا پلاس توربو اتوماتیک، ۲۰ تغییر و بهبود قابل توجه اعمال شده است، از عرضه نسخه‌های جدیدتر و به روزتر دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک در آینده خبر داد و گفت: بهبودهای صورت گرفته در دناپلاس اتوماتیک نسبت به نوع دستی آن، سبب رضایت بیشتر مشتریان از رانندگی و فرمان پذیری خودرو خواهد شد.

وی ضمن عذرخواهی از مشتریان بابت تاخیر ناشی از موانع بیرون از ایران خودرو در تحویل این محصول، طراحی و تولید دناپلاس اتوماتیک را حاصل توانمندی و ظرفیت‌های متخصصان و مهندسان ایران خودرو دانسته و تصریح کرد: با وجود همه سختی‌ها و مسائل و مشکلات موجود در صنعت خودروسازی کشور، توانستیم از ابتدای امسال تاکنون، بیش از ۲۰۴ هزار دستگاه خودرو تولید کنیم که نسبت به مدت مشابه سال گذشته، نشان از رشد ۴۰ درصدی دارد.

۲۰۰ هزار دستگاه تعهد معوق ایران‌خودرو به ۳۰ هزار دستگاه کاهش یافت

او همچنین از کاهش میزان تعهدات معوق ایران‌خودرو خبر داد و گفت: موفق شدیم تا تعداد ۲۰۰ هزار دستگاه تعهد معوق سال گذشته را به ۳۰ هزار دستگاه کاهش دهیم و با همین آهنگ، ظرف مدت کوتاهی تعهدات معوق خودروهایی که در حال حاضر امکان تولید آن ها وجود دارد را به صفر خواهیم رساند. 

مقیمی ضمن تاکید براینکه چنانچه به توان داخل اعتماد شود، موجب خلق اتفاقات بهتری در صنعت کشور خواهد شد، ابزار امیدواری کرد: رضایت استفاده از خودروی دناپلاس توربو اتوماتیک، نارضایتی‌های حاصل از دیرکرد در تحویل این خودرو را که محصول بی‌رقیب داخلی است، جبران کند.
 

تحویل خودرو در منزل مشتریان، ابتکار ایران خودرو در افزایش رضایت مشتریان

در این مراسم محسن ناقدی- قائم مقام مدیرعامل در بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش ایران خودرو- نیز با بیان اینکه مراسم تحویل نمادین، شروعی برای ارسال خودروهای دنا پلاس به تمام مشتریان خواهد بود، گفت: این خودرو، نماد افتخاری است برای آنکه از بابت توان و ظرفیت مهندسی و عملیاتی که در کشور وجود دارد به خود ببالیم.

وی با اشاره به همکاری ایران‌خودرو و امدادخودرو در راستای امکان جدید تحویل خودرو به مشتریان، اظهار کرد: بر اساس این امکان که برای نخستین بار است توسط ایران‌خودرو صورت می‌گیرد، خودروی خریداری شده توسط امدادخودرو و با استفاده از خودروبر، در منزل به مشتریان تحویل داده می‌شود که اجرای این طرح از شهر تهران آغاز خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.