• یکشنبه / ۱۳ مهر ۱۳۹۹ / ۰۸:۳۹
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 99071309253
  • منبع : نمایندگی اردبیل

با همراهی شرکت توسعه گردشگری ایران؛

هتل لاله سرعین اخراج یا تعدیل نیرو نخواهد داشت

هتل لاله سرعین اخراج یا تعدیل نیرو نخواهد داشت

ایسنا/اردبیل نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: با همراهی شرکت توسعه گردشگری ایران مقرر شد اخراج یا تعدیل نیرویی در این مجموعه‌ها صورت نگیرد و معوقات چند ماه کارکنان در آینده نزدیک پرداخت شود.

علی نیکزاد13 مهرماه با اشاره در نشست ویژه بررسی وضعیت کارکنان آب‌درمانی سبلان و هتل لاله سرعین در جمع خبرنگاران اظهار کرد: قرار بر این شده بود تا برخی از کارکنان این مجموعه‌ها با توجه به  مشکلات پیش آمده در پی شیوع کرونا تعدیل نیرو داشته باشند و کارگران پس از آن از حق بیمه‌ی بیکاری استفاده نمایند که این تصمیم منتفی شد.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامیافزود: با همراهی شرکت توسعه گردشگری ایران مقرر شد علی‌رغم این که این دو مجموعه امسال درآمدی نداشته‌اند و به‌احتمال قوی تا پایان سال نیز نخواهد داشت، اخراج یا تعدیل نیرویی در این مجموعه‌ها صورت نگیرد و کارکنان تا پایان فروردین ماه ۱۴۰۰ که وضعیت بسیار ویژه و خاص خواهد بود تحت تحت شرایطی توافقی به فعالیت خود ادامه دهند.

وی ادامه داد: تفاهمی مابین شرکت توسعه و کارکنان انجام گرفت تا ساعت کاری آنان کاهش یافته و در دریافتی‌هایشان تغییراتی ایجاد شود؛ هر چند این کارکنان با دریافتی کامل نیز در معیشت خود دچار مشکل بودند اما خوب با توجه به وضعیت پیش آمده چاره‌ای وجود ندارد.

به گفته نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با همراهی و همکاری برخی از دستگاه‌های اجرایی نیز مقرر شد روند ارائه تسهیلات کارگاه‌های آسیب‌دیده از سوی کرونا به این شرکت نیز تسهیل گردد و شرکت توسعه نیز متعهد شد تا تمامی ۲۵ عضو تعدیل یا اخراج شده مجموعه، مجدداً به کار گرفته شوند و معوقات آن‌ها به سرعت پرداخت شود.

نیکزاد اضافه کرد: باید با همدلی و همراهی این ویروس منحوس را شکست دهیم و در شرایط سخت اقتصادی فعلی تمام تلاش خود را برای بهبود وضعیت معیشت مردم صورت دهیم.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی همچنین از برگزاری نشست بررسی مشکلات هتل‌داران و آب‌درمانی‌داران سرعین در آینده نزدیک خبر داد و افزود: بررسی مشکلات و حل آن‌ها در حد توان را در پیش خواهیم گرفت و امیدوارم دیگر شاهد مشکلاتی همانند موضوع هتل لاله نباشیم و باید از همکاری مدیران شرکت توسعه گردشگری ایران نیز تقدیر به‌عمل آورد. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha