طاهری در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: در حال حاضر مالکانی که واحد مسکونی آن ها دارای آسانسور هستند تمایلی برای مراجعه به این اداره کل به منظور بازرسی ادواری ندارند.
وی افزود: البته این وضعیت در بخش های تجاری همچون پاساژها با بازدیدها و اخطار و تذکرهای ارائه شده بهتر شده است.
طاهری ادامه داد: یکی از مهمترین علت بی انگیزگی مالکان واحدهای مسکونی برای درخواست انجام بازرسی های ادواری موضوع هزینه ها است که البته این اداره کل هزینه ها را کاهش داده است.
وی تصریح کرد: در حال حاضر وضعیت بازرسی ادواری آسانسورها در بخش دولتی خوب شده است این در حالی است که وضعیت آن ها در گذشته مطلوب نبوده است.
طاهری توضیح داد: تمامی آسانسورها بعد از نصب تاییدیه استاندارد را می گیرند اما بعد از گذشت مدتی باید تقاضا برای انجام بازرسی ادواری به منطور تمدید آن تاییدیه صورت گیرد.
انتهای پیام
نظرات