• سه‌شنبه / ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ / ۱۴:۳۱
  • دسته‌بندی: سلامت
  • کد خبر: 99121914694
  • خبرنگار : 71564

چند توصیه به شاغلان مراکز خرید/روشهای دریافت شکایات مردمی از عدم رعایت توصیه های بهداشتی

چند توصیه به شاغلان مراکز خرید/روشهای دریافت شکایات مردمی از عدم رعایت توصیه های بهداشتی

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: کلیه افراد درصورت مشاهده هرگونه تخلف درخصوص عدم رعایت توصیه‌های کرونایی می‌توانند با تماس با سامانه ۱۹۰ گزارش و شکایت خود را اعلام کنند.

به گزارش ایسنا، دکتر سیما سادات لاری اظهار کرد: باتوجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال و حضور مردم در مراکز خرید، لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این مراکز دوچندان شده است.

وی ادامه داد: از این‌رو به شاغلین در فروشگاه‌ها و مراکز خرید توصیه می‌شود که حتما از ماسک استفاده و از ارائه خدمات به افرادی که ماسک ندارند، خودداری کنند.

به گفته سخنگوی وزارت بهداشت، استفاده از کارت‌خوان به‌جای دریافت وجه نقد، رعایت بهداشت دست‌ها، استفاده از ضدعفونی کننده‌ها و در اختیار قرار دادن آن به خریداران و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی - بین ۱.۵ تا دو متر - از دیگر توصیه‌های وزارت بهداشت به شاغلین در فروشگاه‌ها و مراکز خرید است.

لاری در پایان تصریح کرد: کلیه افراد درصورت مشاهده هرگونه تخلف در موارد ذکر شده می‌توانند با تماس با سامانه ۱۹۰ گزارش و شکایت خود را اعلام کنند. همچنین با اسکن QR کد فروشگاه‌ها با استفاده از دوربین تلفن همراه می‌توانند شکایات خود را ثبت کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.