به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، بازاریابی دیجیتال (Digital Marketing)، نوعی بازاریابی برای محصولات و خدمات متنوع به حساب میآید که در آن از فناوریهای دیجیتال استفاده میشود. این نوع بازاریابی اغلب در فضای اینترنت صورت میگیرد. افرادی که در این حوزه فعالیت میکنند همیشه به دنبال روشهایی هستند که میزان بازدیدهای وبسایت خود و فروش محصولاتشان را افزایش دهند. روشهای زیادی برای این کار وجود دارد.
بازاریابی دیجیتال، حرفه جدیدی نیست. این حوزه، با ورود وسایل الکترونیک به زندگی افراد شروع به شکلگیری کرد. اغلب افراد تصور میکنند که این نوع بازاریابی، تنها به بازاریابی محتوا و شبکههای اجتماعی محدود میشود. در صورتی که این موارد فقط بخشی از بازاریابی دیجیتال به حساب میآیند و تمامی زیرمجموعههای این حوزه را دربر نمیگیرند.
بازاریابی دیجیتال به صورت آفلاین و آنلاین انجام میشود بازاریابی آنلاین، بخش گستردهای از بازاریابی دیجیتال را در بر میگیرد.
این کارگاه با تدریس مهندس سینا رضانواز ـ دانش آموخته دانشگاه تهران، دیجیتال مارکتر، مدرس دوره های دیجیتال مارکتینگ و توسعه فردی، روز چهارشنبه یکم اردیبهشت ماه ساعت ۱۸ الی ۱۹، به صورت مجازی برگزار می شود.
علاقه مندان می توانند جهث شرکت در این برنامه به لینک https://www.skyroom.online/ch/khu۱۲۳/majazi مراجعه کنند.
انتهای پیام
نظرات