• سه‌شنبه / ۲ شهریور ۱۴۰۰ / ۰۷:۵۲
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 1400060200984
  • منبع : نمایندگی سیستان و بلوچستان

آغاز بهره برداری از خط تولید ماسک تفتان توسط معاون علمی و فناوری رییس جمهور

آغاز بهره برداری از خط تولید ماسک تفتان توسط معاون علمی و فناوری رییس جمهور

ایسنا/سیستان و بلوچستان همزمان با آغاز هفته دولت خط تولید تفتان ماسک، ماسک سه لایه پزشکی توسط معاون علمی و فناوری رییس جمهور و با حضور مهندس موهبتی استاندار در مرکز رشد دانشگاه علوم پزشکی زاهدان رسما مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش ایسنا ماسک تفتان که وابسته به مرکز رشد واحد های فناور سلامت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان است تنها دارنده مجوز غذا و دارو، کد IRC ، پروانه ساخت از تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت، دارای نشان سیب سلامت و برچسب اصالت در زاهدان است.     

ظرفیت تولید روزانه  این واحد تولیدی ۱۰۰هزار ماسک استاندارد است که نگرانی های هم استانی های عزیز  و مراکز درمانی و داروخانه ها ، تجهیزات پزشکی ، هایپر مارکتها و ….. را در تامین ماسک با کیفیت بالا مرتفع می کند .

مدیر تولید تفتان ماسک در حاشیه افتتاح این هسته فناور در گفت وگو با ایسنا خاطر نشان کرد : یکی از مشکلات اساسی استان همزمان با آغاز کرونا ویروس فقدان ماسک بهداشتی با کیفیت همراه با مجوز استاندارد بود که به حمد الله با تلاش و همکاری مسوولان استان و دانشگاه علوم پزشکی این نیاز مرتفع گشته و مراکز درمانی ، داروخانه ها ، فروشگاههای کالاهای پزشکی و فروشگاههای رنجیره ای را از تامین ماسک با هزینه بالاتر و کیفیت بهتر بی نیاز ساخته است.

وی افزود: تفتان ماسک سیستان و بلوچستان یکی از بهترین برندهای ماسک ایرانیست که از منسوجات نبافته نرم و لطیف درجه یک کارخانجات بافتینه تهیه شده و در رنگ بندی های متنوع و بسته بندی های زیبا و به صورت استریل به هم استانی های عزیز عرضه می شود.

مراکز پخش ، داروخانه ها و هم استانی های عزیز می توانند ماسک مورد نیاز خود را با ثبت سفارش از طریق واتساب  ٠٩١٥٨٤٩٨٦٥٢ و یا
مراجعه حضوری به میدان دکتر حسابی ، پردیس دانشگاه علوم پزشکی ، مرکز رشد واحدهای فناور سلامت دفتر "تفتان ماسک " تهیه نمایند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha