• چهارشنبه / ۲۴ آذر ۱۴۰۰ / ۱۰:۲۸
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1400092418692
  • منبع : نمایندگی سمنان

جانشین معاون امور صنعت و تجارت صنایع دفاعی پدافند غیرعامل کشور عنوان کرد:

گسترش دامنه فعالیت‌های پدافندی

گسترش دامنه فعالیت‌های پدافندی

ایسنا/سمنان جانشین معاون امور صنعت و تجارت صنایع دفاعی سازمان پدافند غیرعامل کشور از برنامه‌ریزی برای گسترش دامنه فعالیت‌های پدافندی در کشور خبر داد.

حمیدرضا محمدی، جانشین معاون امور صنعت و تجارت صنایع دفاعی سازمان پدافند غیرعامل کشور در سمنان به جایگاه والای این سازمان اشاره و اظهار کرد :سازمان پدافند غیر عامل ، ماموریت خاص و مهمی دارد که می تواند نقش بسزایی در ایجاد ارامش و برقراری امنیت همه جانبه در کشور ایفا کند.

وی با اشاره به لزوم حراست از زیرساخت‌ها و توانمندی‌های کشور در حوزه های مختلف ادامه داد: سازمان پدافند غیرعامل به‌دنبال آن است که دامنه فعالیت‌های پدافندی را گسترش داده و از بحران‌ها جلوگیری کند.

جانشین معاون امور صنعت و تجارت صنایع دفاعی سازمان پدافند غیرعامل کشور با بیان اینکه کم توجهی در برخی مسائل می تواند به یک بحران بزرگ تبدیل شود افزود: بی تردید پیشگیری اثرات بسیار مطلوبی دارد و همواره مقدم بر درمان است

محمدی بر ضرورت حضور میدانی مدیران در جامعه تاکید و خاطرنشان کرد:حضور میدانی مدیران در عرصه های مختلف ، موجب کشف استعدادهاست

احمد ریواده سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان نیز گفت: فرهنگ‌سازی و آموزش بعنوان دو مقوله اصلی در پدافند غیر عامل در دستور کار مدیران و برنامه ریزان استان سمنان است

وی با قدردانی از تلاشهای انجام شده در حوزه پدافند غیر عامل اظهار کرد: اکنون فرصت بسیار خوبی است تا از ظرفیت ها نهایت استفاده را داشته باشیم.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان با اشاره به تدوین سند پدافند غیرعامل این استان اضافه کرد: خوشبختانه برنامه های خوبی در حوزه پدافند غیر عامل استان اجرا و ارائه شده است

ریواده افزود: اقدامات در حوزه پدافند غیر عامل با تاکید بر اولویت‌های مهم و اساسی استان در حوزه صنعت برنامه ریزی گردیده است.

معاون استاندار سمنان با اشاره به اینکه استان سمنان، یک استان صنعتی است و رعایت اصول پدافند کمک می‌کند که از سرمایه‌های این استان حفاظت بهتری شود، گفت : هر قدر فرهنگ پدافند غیر عامل گسترش یابد، راهکارهای صیانت از منابع عملی تر خواهد شد.

ریواده بر لزوم توجه بیش از پیش به زیرساخت های تولیدی و اقتصادی تاکید و تصریح کرد: اعتقاد داریم که ارتقاء پدافند غیر عامل در حقیقت ، سرمایه‌گذاری برای صنعت استان است.‌

سرپرست معاونت سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با تاکید بر اینکه استاندار سمنان عنایت و توجه ویژه ای به پدافند غیرعامل دارند، اظهار کرد: باید از تجربیات موفق ملی و بین المللی در حوزه پدافند غیر عامل استفاده شود و این امر بویژه در صنایع مهم کشور در دستور کار قرار گیرد.

ریواده گفت: فرهنگ‌سازی و آموزش بعنوان دو مقوله اصلی در پدافند غیر عامل در دستور کار بوده و تلاش بر آن است تا استان سمنان بتواند در شمار استان‌های شاخص قرار گیرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha