• سه‌شنبه / ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ / ۲۱:۵۳
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1401051109142
  • خبرنگار : 30077

در نشست رئیس جهاددانشگاهی کشور با استاندار سمنان پیشنهاد شد؛

راه اندازی مرکز درمان پیشرفته بیماری در استان سمنان

راه اندازی مرکز درمان پیشرفته بیماری در استان سمنان

ایسنا/سمنان رئیس جهاددانشگاهی کشور گفت: جهاددانشگاهی استان سمنان نماینده جهاددانشگاهی کشور است و به جهت ظرفیت ها و پتانسیل های خوبی که در این استان وجود دارد مأموریت های ملی برای جهاددانشگاهی سمنان تعریف و ابلاغ شده است.

دکتر روح الله دهقانی فیروزآبادی در نشست با استاندار سمنان و رئیس جهاددانشگاهی استان افزود: فعالیت های خوب و ارزشمندی در خصوص راه اندازی مرکز درمان ناباروری و مرکز درمان زخم دیابت و... توسط جهاددانشگاهی در استان سمنان انجام شده است، پیشنهاد می کنیم انشاءالله با حمایت مجموعه استان مرکز درمان پیشرفته بیماری در استان سمنان راه اندازی شود.

وی با بیان اینکه در خصوص مشکلات استان از ظرفیت واحدها و سازمان های جهاددانشگاهی باید استفاده شود، گفت: وقتی صحبت از جهاددانشگاهی می شود، منظور شبکه جهاددانشگاهی است.

رئیس جهاددانشگاهی کشور همچنین با اشاره به اجرای طرح ملی قطب دامپروری شهرستان مهدیشهر از مصوبات سفر رئیس جمهور توسط جهاددانشگاهی سمنان، گفت: شبکه سراسری به نژاد دام به دستور ریاست محترم جمهور در کشور راه اندازی می شود در سمنان نیز انشاءالله این کار انجام می شود.

دهقانی فیروزآبادی افزود: در حوزه فرآوری مواد معدنی برنامه های جهاددانشگاهی استان بسیار خوب تعریف شده و بنده و مجموعه جهاد حمایت لازم و کافی را انجام خواهیم داد.

وی تأکید کرد: استان سمنان ظرفیت بسیار بالایی در خصوص صنعت داشته و انتظار این است که با حمایت استاندار محترم نقش جهاددانشگاهی در احیاء و بازچرخه صنایع راکد با استفاده از ظرفیت فنی و مهندسی جهاددانشگاهی به خوبی نشان داده شود.

راه اندازی مرکز درمان پیشرفته بیماری در استان سمنان
تجهیز و تکمیل مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی سمنان

استاندار سمنان نیز در این نشست با تأکید بر استفاده از ظرفیت جهاددانشگاهی در خصوص ایجاد فناوری های نوین در حوزه کشاورزی و افزایش بهره وری در این زمینه در استان، از آمادگی و حمایت استان برای تجهیز و تکمیل مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی سمنان خبر داد.

سید محمد رضا هاشمی افزود: از ظرفیت و پتانسیل جهاددانشگاهی در خصوص احیاء صنایع راکد در حوزه بهینه سازی و راه اندازی خطوط تولید و دستگاه های موجود و همچنین در خصوص تصفیه و بازچرخه ی فاضلاب خانگی و صنعتی استفاده خواهیم کرد و ورود جهاددانشگاهی استان سمنان به این حوزه، کمک بسیار بزرگی خواهد بود.

وی همچنین گفت: در حوزه درمان ناباروری با کمک جهاددانشگاهی بتوانیم آموزش و توانمندسازی نیروهای بومی معرفی شده در خصوص درمان ناباروری توسط پژوهشگاه رویان و ابن سینا را داشته باشیم.

استاندار سمنان در این نشست پیشنهاد داد: از ظرفیت و پتانسیل علمی، پژوهشی و درمانی جهاددانشگاهی برای راه اندازی مرکز غربالگری سرطان سینه در استان سمنان استفاده خواهیم کرد.

هاشمی از موفقیت استان در خصوص راه اندازی صنایع راکد استان و ارائه یک الگو به کشور نام برد و گفت: استان سمنان در دولت محترم دکتر رئیسی، موفقیت های زیادی در حوزه ایجاد امنیت شاغلین در صنایع، کاهش نرخ بیکاری و... کسب کرده است.

در ابتدای این نشست، علی منصفی راد، رئیس جهاددانشگاهی استان سمنان گزارش کاملی از فعالیت ها، طرح های فناورانه و دستاوردهای شاخص جهاددانشگاهی استان ارائه نمود.

راه اندازی مرکز درمان پیشرفته بیماری در استان سمنان

راه اندازی مرکز درمان پیشرفته بیماری در استان سمنان

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha