• سه‌شنبه / ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ / ۱۶:۱۰
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1401052518436
  • منبع : نمایندگی سمنان

نماینده ولی فقیه در استان سمنان:

هرکس در مسیر ناامیدی مردم حرکت کند، خیانتکار است

هرکس در مسیر ناامیدی مردم حرکت کند، خیانتکار است

ایسنا/سمنان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان معتقد است: در شرایط فعلی هرکس خواسته و یا ناخواسته در مسیر ناامید کردن مردم حرکت کند، خیانتکار است.

حجت الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی،۲۵ مردادماه در جلسه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با موضوع گرامیداشت هفته دولت و شهادت شهیدان رجایی و باهنر با اشاره به لزوم معرفی شهدای دولت افزود: هفته‌ دولت فرصت مناسب و ارزشمندی است تا در بحث معرفی شهیدان دولت، شهیدان‌ رجایی و باهنر و سخت‌کوشی و تلاش‌های این شهدا به عنوان الگو و اسوه برای نسل امروز به صورت ویژه ورود کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان بر لزوم معرفی دستاوردهای انقلاب تاکید و تصریح کرد: توجه به جهاد تبیین‌ در هفته‌ دولت با ارائه گزارش های مستند و جامع از دستاوردهای نظام‌ جمهوری اسلامی و همچنین‌ دولت سیزدهم، امری ضروری است.

وی از مسوولان استان خواست: اعتماد آفرینی‌ به مردم که از تاکیدات مقام‌معظم‌ رهبری است، باید در برنامه‌های هفته‌ دولت‌ سال جاری در دستور کار باشد.

امام جمعه سمنان گفت: امروز هرکس که‌ خواسته و ناخواسته در مسیر ناامید کردن مردم نسبت به نظام‌ جمهوری اسلامی و دستاوردهای دولت گام بردارد، در مسیر دشمن قدم‌ گذاشته و خیانتکار است.

مطیعی اضافه کرد: کارهای خوب انجام شده را باید در راستای جهاد تبیین و اعتماد سازی در بین‌ مردم در هفته دولت به صورت ویژه به اطلاع مردم‌ رسانده شود.

وی به نقش مهم مردم در انقلاب پرداخت و توصیه کرد: از مساجد و به صورت ویژه از فضاهای عمومی همچون میادین، پارک‌ها و سایر موارد برای اجرای برنامه های ویژه و همگانی هفته‌دولت سال جاری استفاده شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام‌جمعه سمنان همچنین در ‍جلسه شورای فرهنگ عمومی استان نیز با بیان اینکه جایگاه نبی مکرم اسلام(ص) به صورت ویژه در قرآن کریم نیز مورد توجه و تاکید قرار گرفته است گفت: اشاعه و گسترش فرهنگ نبوی و علوی در اجتماع به همراه عدل آن که قرآن است، در قالب طرح ترویج فرهنگ نبوی گنجانده شود.

حجت الاسلام و المسلمین مطیعی، افزود: استفاده از نظرات کارشناسی و تخصصی، بومی سازی برخی بندها و سایر مباحث در خصوص این طرح بررسی و در دستور کار قرار گیرد.

امام جمعه سمنان با بیان اینکه دانشگاه ها باید محلی برای برگزاری کرسی های آزاد اندیشی باشند افزود: مقابله و تقابل با تعرض و تهاجم به پیامبر اکرم(ص) با استفاده از بیان واقعیات به صورت شفاف و جامع در دستور کار قرار دارد.

نماینده ولی فقیه در استان تاکید کرد: بحث رعایت الزامات جامعه اسلامی، حجاب و شئونات در حوزه اماکن ‌گردشگری و توریستی در قالب برخورد ایجابی، اقناع سازی و فرهنگ‌سازی در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha