• پنجشنبه / ۲۹ دی ۱۴۰۱ / ۲۱:۰۲
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1401102920387
  • منبع : نمایندگی کهگیلویه و بویراحمد

یک عضو شورای شهر یاسوج:

اعضای شورای شهر یاسوج صدای مردم را بشنوند/ بر زمین ماندن مطالبات مردم

اعضای شورای شهر یاسوج صدای مردم را بشنوند/ بر زمین ماندن مطالبات مردم

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد یک عضو شورای شهر یاسوج گفت: اعضای شورای شهر یاسوج صدای مردم این شهر را بشنوند.

«بهنام عباس نژاد» در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: با توجه به مشکلاتی که در سطح شهر و شهرداری یاسوج وجود دارد چهار نفر از اعضای شورای این شهر بر این باورند که آقای مقدم شهردار فعلی توانایی اداره این شهر و شهرداری را ندارد و قطعا باید تغییر کند.

وی با بیان اینکه آقایان اکبری، امیری، دانشی و بنده از مخالفان ماندن شهردار هستیم، اظهار کرد: سه نفر دیگر احساس می کنند که هنوز فرصت برای کارکردن شهردار هست و شاید هم فرصتی که این دوستان مدنظرشون هست محدود باشد.

این عضو شورای شهر یاسوج خاطرنشان کرد: اگر کسی بخواهد رای به ماندن شهردار بدهد حتما توجیهی برای مردم و شهروندان دارد اما ما چهار نفر به این نتیجه رسیدایم که ماندن شهردار دیگر به صلاح نیست.

عباس نژاد تصریح کرد: در ابتدای دور ششم، اکثر شورای شهر بر این نظر بودند که می‌توان فرصت و وقت مجددی به شهردار برای جبران دادند، که از هفت عضو شورا ۶ نفر رای اعتماد و ابقا به شهردار دادیم.

وی ادامه داد: شهردار در این فرصتی که داده شد نتوانست به تعهدات خود عمل کند و بخشی مشکلات و چالش‌های شهرداری را که از گذشته تاکنون وجود داشته را برطرف کند.

عضو شورای شهر یاسوج عنوان کرد: در واقع نفرات اول تا چهارم انتخابات دور ششم شورای شهر یاسوج از خط «مقدم» عبور کردند.

عباس نژاد تاکید کرد: بر این باور هستیم که اعضای شورا خواسته مردم را برآورده کنند، ندای و صدای مردم و داد مردم از کمبود خدمات، سهل انگاری ها و دورریخت هزینه ها را بشنوند و پاسخ دهد.

وی بیان کرد: مطالبات مردم در خیلی از جاها بر زمین مانده و به این نتیجه رسیده ایم که شهردار فعلی توان اداره شهر و شهرداری را ندارد. از دیگر اعضای شورای شهر انتظار داریم ندای مردم را بشنوند و تصمیمی متناسب با خواست مردم بگیرند و تاثیرگذار عمل کنند.

گفتنی است که طبق قانون دو سوم کل اعضای شورای شهر(حداقل پنج نفر از هفت نفر) باید رای به استیضاح شهردار بدهند تا شهردار استیضاح و برکنار شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۱-۱۰-۲۹ ۲۱:۵۵

موافقین محترم شهردار لطف کنید فقط وفقط حقوق معوق نیروها راپرداخت کنید بقیه خدمات پیش کشتون کجای دنیا سراغ دارید کارگر ۱۱ماه حقوق نگرفته باشه جز شهریاسوج

avatar
۱۴۰۱-۱۰-۳۰ ۰۰:۳۱

بگو کجای دنیا دیدین کارگر با بیل برفروبی کنه

avatar
۱۴۰۱-۱۰-۳۰ ۰۱:۱۳

ا خ بخت عسکر

avatar
۱۴۰۱-۱۰-۳۰ ۰۱:۱۷

شرافتا" تعطیلش کنید.

avatar
۱۴۰۱-۱۰-۳۰ ۰۲:۱۰

شش سال بعد... اگر آقای شهردار میتونست گلی به سر این شهر بزند توی این شش سال میزد ... اعضای شورا به داد این شهر رها شده برسین و پاسخگو مردم باشید ...

avatar
۱۴۰۱-۱۰-۳۰ ۱۳:۰۵

با سلام من احساس میکنم باز مثل همیشه جناب اقای اکبری داره بازی در میاره و در واقع دنبال گرفتن رانت بیشتر از شهردار میباشد و خیلی زیاد نمیشه روش حساب کرد . کاش اقای اکبری و دوستانی که به این شهردار دوباره رای دادن هدف از انتخاب دوباره شهرداری که قبلا ثابت کرده بود کارآمد نیست رو میگفتن .

avatar
۱۴۰۱-۱۰-۳۰ ۱۹:۵۷

هرکس موافق ماندن شهردار باشد، به خودش، کارکنان و مردم خیانت کرده است. مقدم روز به روز شهرداری را به نابودی میکشاند دستگاههای نظارتی باید این مدیر متخلف را به دستگاه قضایی معرفی نماید

avatar
۱۴۰۱-۱۱-۰۱ ۱۶:۰۰

برادر درد اونجایی هست که نمایندگان مردم چشمشون رو روی حقایق بستن و موافق شهردار هستن و چنتاشون نمیخوان عزل بشه

avatar
۱۴۰۱-۱۱-۰۲ ۱۳:۲۹

خود اعضای شورا با انتخاب مجدد مقدم از نظر مردم رسمیت ندارن و علاوه بر برکناری شهردار، شورا هم باید منحل بشه انشاالله