• سه‌شنبه / ۲۲ فروردین ۱۴۰۲ / ۱۴:۳۳
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1402012211074
  • خبرنگار : 50175

یک مسئول خبر داد:

آماده‌باش مخابرات منطقه لرستان برای پایداری ارتباطات در مواقع بحران

آماده‌باش مخابرات منطقه لرستان برای پایداری ارتباطات در مواقع بحران

ایسنا/لرستان مدیر مخابرات منطقه لرستان با اشاره به پیش‌بینی هواشناسی و اعلام وضعیت قرمز و احتمال وقوع بارندگی‌های سیل‌آسا و برودت هوا از آماده‌باش کامل تمام واحدهای اجرایی برای گذر از بحران پیش رو خبر داد.

نبی‌اله شمسی‌فر در جلسه ستاد بحران لرستان که امروز ۲۲ فروردین‌ماه در سالن اجتماعات مخابرات استان برگزار شد، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همکاران در ماه مبارک رمضان و شب‌های قدر و عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن شهادت حضرت علی (ع) با اشاره به هشدار هواشناسی و ستاد بحران استان در خصوص بارندگی‌های شدید آخر هفته در استان لرستان و احتمال وقوع سیل، با اشاره به هشدارهای هواشناسی در زمینه احتمال وقوع بارندگی‌های سیل‌آسا در روزهای آتی به اهمیت پایدار بودن ارتباطات مخابراتی در مواقع بحران اشاره کرد و اظهار کرد: این جلسه با هدف بررسی و رصد وضعیت امکانات و تجهیزات مخابراتی به‌صورت آماده‌باش برگزار شده است.

وی تصریح کرد: باید با بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های مخابراتی در تمام شرایط، آماده ارائه خدمات و کاهش بحران در مواقع اضطراری باشیم و با انجام کارهای مقدماتی و مدیریت بحران، در تمام حوزه‌ها بدون هیچ مشکلی خدمات مخابراتی را به مشتریان ارائه دهیم.

مدیر مخابرات منطقه لرستان خاطرنشان کرد: اعزام اکیپ فیبر نوری و نگهداری ارتباطات سیار در شهرستان‌های مذکور، کنترل مسیرهای پروتکشن فیبر نوری و شبکه رادیویی، تهیه گازوئیل برای هاب سایت‌ها و ایستگاه‌های کوهستانی، تأمین موتوربرق‌ها و باتری موردنیاز به‌منظور استمرار فعالیت کافوهای نوری و سایت‌های همراه در هنگام قطع برق، شناسایی نقاط آسیب‌پذیر، تأمین تجهیزات در حوزه‌های انتقال، سوئیچ، دیتا، پاور، کابل و همچنین تست و استقرار BTS های پرتابل، موردنیاز را از اقدامات مهم ستاد بحران در مخابرات لرستان عنوان کرد.

شمسی‌فر اضافه کرد: به‌منظور اقدام به‌موقع در صورت به وجود آمدن مشکلات ارتباطی و مخابراتی برای مشتریان، کلیه مرخصی‌ها لغو و تمام مدیران، پرسنل و واحد نقلیه مخابرات منطقه ضروری است به‌صورت آماده‌باش، در محل کار حاضر و آماده همکاری با ستاد بحران استان باشند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha