• یکشنبه / ۷ خرداد ۱۴۰۲ / ۱۳:۴۷
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 1402030704613
  • منبع : نمایندگی ایلام

توضیحات مدیرعامل شرکت برق ایلام درباره طرح پاداش صرفه‌جویی

توضیحات مدیرعامل شرکت برق ایلام درباره طرح پاداش صرفه‌جویی

ایسنا/ایلام مدیرعامل شرکت توزیع برق استان ایلام گفت: مشترکان خانگی به ازای صرفه‌جویی در هرکیلو وات ساعت تا ۲ هزار تومان که ۲۰ برابر قیمت فروش انرژی است، پاداش دریافت خواهند کرد.

«ولی‌الله ناصری» ۷ خرداد در نشست خبری، اظهار کرد: طرح سراسری پاداش صرفه‌جویی که  از اول خرداد ماه امسال شروع شده و  تا آخر شهریورماه ادامه داد و در قالب این طرح همه مشترکان می‌توانند با صرفه‌جویی در مصرف برق از پاداش برخوردار شوند.

وی با بیان اینکه امسال ما باید ۴۵ مگاوات در برنام‌ های بار و مدیریت مصرف در استان داشته باشیم ، تصریح کرد: بر این اساس  مدیریت مصرف در بخش‌های مختلف صنعت ۴، کشاورزی ۲۲، اداری ۸، تجاری ۳، مولد ۳و خانگی ۶ مگاوات است .

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام  در تشریح  پاداش صرفه‌جویی گفت: اگر مشترکان در حوزه خانگی تا نیم برابر الگوی مصرف، یک برابر الگوی مصرف و پله های بعدی (یک و نیم، ۲ و ۲ و نیم برابر الگوی مصرف) کاهش مصرف برق را داشته باشند به ازای هرکیلو وات ساعت تا ۲ هزار تومان که ۲۰ برابر قیمت فروش انرژی است، پاداش دریافت خواهند کرد.

ناصری با بیان اینکه در بخش کشاورزی،  کشاورزانی که چاه‌ها را به مدت ۵ ساعت مدیریت بار مصرف داشته باشند از ۱۹ ساعت برق رایگان در ماه بهره‌مند خواهند شد، تصریح کرد: در بخش صنعت نیز برای هر کدام از صنایع و شهرک‌های صنعتی که به جای تعطیلات روز جمعه یا ایام پایان هفته بتوانند در بازه غیرتعطیل هفته به میزان ۱۲ ساعت با ما همکاری داشته باشند، مشوق‌های خاصی در نظر گرفته شده که این‌ هماهنگی در سال گذشته باعث شد ۷ درصد تولید بیشتر به صنایع داشته باشیم.

وی ادامه داد: بر اساس مصوبه هیات وزیران دستگاه های اجرایی و دولتی استان موظف هستند با تغییر در ساعات کاری فصل گرم سال ۳۰ درصد مصرف خود را کاهش دهند در این راستا برای همه ادارات کنتور هوشمند نصب شده و دستگاه‌های اجرایی استان توسط اکیپ های بازرسی پایش خواهند شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha