• چهارشنبه / ۹ خرداد ۱۴۰۳ / ۰۹:۱۳
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 1403030905844
  • خبرنگار : 71959

اعلام محدودیت‌های ترافیکی جاده‌ها در تعطیلات آخر هفته/ زمان قطعی یکطرفه شدن چالوس مشخص شد

اعلام محدودیت‌های ترافیکی جاده‌ها در تعطیلات آخر هفته/ زمان قطعی یکطرفه شدن چالوس مشخص شد

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا، محدودیت های ترافیکی جاده‌های کشور در تعطیلات آخر هفته را تشریح کرد.

سرهنگ احمد شیرانی در گفت‌وگو با ایسنا در تشریح محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های کشور در تعطیلات آخر هفته گفت: از چهارشنبه ۹ خرداد تا شنبه ۱۲ خردادماه، محدودیت‌های ترافیکی در برخی از جاده‌های کشور اجرا می‌شود و بر این اساس از ساعت ۱۲ ظهر امروز چهارشنبه تا ساعت شش صبح شنبه، تردد موتورسیکلت در محورهای کرج- چالوس، هراز، فیروزکوه، محور تهران- سمنان، سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است. البته به این نکته باید توجه کرد که تردد موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا با  بیان اینکه در محور کرج-چالوس همچنان تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج- چالوس ممنوع است؛ ادامه داد: بر اساس اطلاعیه پلیس راهور، از روز جمعه یازدهم خرداد ماه، محدودیت های ترددی برای انواع وسایل نقلیه در این محور اجرا می‌شود و بر این اساس از ساعت ۱۵ در آزادراه تهران ـ شمال، برای تردد خودروها به مقصد چالوس محدودیت تردد ایجاد می‌شود. همچنین از ساعت ۱۶ در ابتدای پل زنگوله یا همان انتهای دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس، انسداد کامل صورت می‌گیرد.

وی در تشریح ادامه محدودیت های این محور افزود: از ساعت ۱۸ از مسیر مرزن آباد به سمت تهران (شمال به جنوب) محدودیت یک‌طرفه اجرا می شود. همچنین از ساعت ۲۴ طرح اتمام یافته و از پل زنگوله تا مرزن آباد مسیر دو طرفه می‌شود. البته باید به این نکته نیز توجه داشت که در صورت کم حجم بودن ترافیک محور، اتمام طرح یک‌طرفه زودتر از زمان اعلامی اجرا خواهد شد.  

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا ادامه داد: البته تردد از مسیر جاده قدیم کرج ـ چالوس تا محدوده پل زنگوله برای ساکنین و افراد محلی آزاد است، اما تردد خودروهایی که قصد عزیمت به چالوس در روزهای اعمال محدودیت جنوب به شمال را دارند از ساعت ۱۲ از میدان امیرکبیر به سمت چالوس ممنوع است.

شیرانی با اشاره به محدودیت‌های تردد در جاده هراز نیز گفت:تردد کلیه تریلرها از این محور ممنوع است اما تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی، از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه نهم خرداد ماه و همچنین از ساعت شش تا ۲۴ روزهای پنجشنبه دهم و جمعه یازدهم ممنوع است.

وی افزود:در صورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید مأمورین پلیس راه، محدودیت یک طرفه مقطعی روز جمعه یازدهم خرداد ماه به صورت رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بالعکس انجام خواهد شد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا افزود: رانندگان و مسافران می‌توانند برای اطلاع از آخرین وضعیت ترافیکی و جوی با شماره های ۱۲۰ و ۸۸۲۵۵۵۵۵ تماس بگیرند تا با اطلاع از شرایط حاکم بر جاده‌ها بهترین زمان و مسیر را برای رسیدن به مقصد انتخاب کنند.  

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha