• شنبه / ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۱:۳۰
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1403031207815
  • خبرنگار : 50676

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه:

ادامه مسیر پرافتخار شهید رئیسی در حوزه سلامت ضروری است

ادامه مسیر پرافتخار شهید رئیسی در حوزه سلامت ضروری است

ایسنا/خراسان رضوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه گفت: باید مسیر پرافتخار سیدالشهدای خدمت، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی را همچنان در حوزۀ سلامت ادامه دهیم.

حسین ابراهیمی‌پور ۱۲ خردادماه در مراسم افتتاح پایگاه اورژانس ۱۱۵ شهر نَسَر اظهار کرد: پایگاه اورژانس ۱۱۵ شهر نَسَر بیست و دومین پایگاه اورژانس ۱۱۵ جاده‌ای این دانشگاه است که با زیربنای ۱۴۰ مترمربع به نام شهید علی‌اکبر یزدانی به بهره‌برداری می‌رسد.

وی اظهار کرد: دولت مردمی سیزدهم در حوزۀ سلامت منطقه خدمات ارزشمندی را به مردم ارائه داده است، می‌طلبد مسیر پرافتخار سیدالشهدای خدمت، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی را همچنان ادامه دهیم.

ابراهیمی‌پور با اشاره به اینکه کلنگ احداث این پایگاه در سال ۱۳۹۹ به زمین زده شده است، بیان کرد: برای احداث این پایگاه ۶۵ میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته که ۵۰ میلیارد برای آمبولانس، ۱۲ میلیارد ریال برای ساخت و ۳ میلیارد نیز برای تجهیز آن با مشارکت خیرین منطقه و اعتبارات دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه هزینه شده است.

وی ضمن قدردانی از خیرین حوزۀ سلامت منطقه ادامه داد: گام‌های ارزشمندی با کمک این عزیزان برای توسعۀ خدمت‌رسانی به مردم برداشته شده است که امیدواریم این حمایت‌ها برای ارائۀ خدمات بهتر به مردم همچنان ادامه داشته باشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه گفت: آمبولانس پایگاه اورژانس جاده‌ای نسر مخصوص مناطق صعب‌العبور هست که برای دسترسی مردم شهر نسر و ۱۱ روستای این منطقه به مراکز درمانی به‌ ویژه در زمستان خریداری و تجهیز شده است.

وی خاطرنشان کرد: به‌ زودی پایگاه‌ اورژانس جاده‌ای رودمعجن، پایگاه اورژانس ۶ شهری (بانوان) و موتور آمبولانس با هدف خدمت‌رسانی بیشتر، کاهش زمان پاسخ‌دهی و افزایش توان عملیاتی به بهره‌برداری می‌رسد.

پایگاه اورژانس ۱۱۵ جاده‌ای شهر نسر بخش رُخ تربت‌حیدریه در قالب پویش یادگار ابراهیم با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژۀ شهرستان، رئیس و جمعی از معاونان و مدیران دانشگاه علوم پزشکی، مسئولان شهری نسر و خیرین حوزۀ سلامت منطقه با اعتباری بالغ بر ۶۵ میلیارد ریال افتتاح شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha