• شنبه / ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ / ۰۹:۱۳
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1403051307999
  • خبرنگار : 50646

رئیس سازمان آتش‌نشانی رشت:

انفجار منزل مسکونی در رشت یک مصدوم برجای گذاشت

انفجار منزل مسکونی در رشت یک مصدوم برجای گذاشت

ایسنا/گیلان رئیس سازمان آتش‌نشانی رشت با اشاره به باز بودن اجاق گاز و انفجار خانه در حمیدیان رشت یک مصدوم بر جای گذاشت، گفت: طبق اطلاعات واصله مصدوم جوان ۲۰ ساله بوده و با ۶۵ درصد سوختگی تحت درمان است.

شهرام مومنی شامگاه جمعه ۱۲ مرداد ماه با اشاره به حادثه انفجار و آتش سوزی در حمیدیان رشت، اظهار کرد: این حادثه به مرکز فرماندهی آتش نشانی رشت اطلاع داده شد که سریعا هشت خودروی آتش نشانی به همراه ۲۵ آتش نشان و افسر ارشد به محل حادثه واقع در حمیدیان خیابان نوآوران اعزام شدند.

وی با اشاره به آتش گرفتن یک باب منزل مسکونی و مصدومیت جوانی حدودا ۲۰ ساله، افزود: تیم عملیات سریعا نسبت به مهار آتش و پیشگیری از گسترش آن به سقف خانه‌های همجوار اقدام کردند.

انفجار منزل مسکونی در رشت یک مصدوم برجای گذاشت

رئیس سازمان آتش‌نشانی رشت با بیان اینکه باز بودن یکی از شعله‌های اجاق گاز رومیزی و لمس کلید برق توسط پسر خانواده موجبات انفجار و آتش سوزی را فراهم داشت، گفت: مرد جوان به شدت دچار سوختگی از ناحیه دست، پا، صورت و بدن شده که سریعا به بیمارستان منتقل شد.

مومنی با تاکید بر اینکه در این حادثه و قبل از انفجار، استشمام بوی گاز حس می‌شد به شهروندان توصیه کرد: در زمان استشمام بوی گاز به آرامی پنجره و یا درب را باز کنید و از روشن کردن و یا خاموش کردن کلیدهای برق و یا هر نوع منبع حرارتی خودداری کنید.

رئیس سازمان آتش‌نشانی رشت درباره آخرین وضعیت مصدوم، خاطرنشان کرد: طبق اطلاعات واصله مصدوم با ۶۵ درصد سوختگی تحت درمان است.

مومنی اشاره به غرق شدن مرد جوان در آب بند روستای مژدهه شفت، تصریح کرد: عصر روز جمعه امروز ۱۲ مرداد ماه نیز غرق شدن مردی حدودا ۳۲ ساله به آتش نشانی رشت اطلاع داده شد.

وی افزود: سریعا سه تن از غواصان به همراه یک تن از افسران ارشد به محل حادثه واقع در شفت، دهستان جیرده روستای توریستی مژدهه اعزام شدند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی رشت گفت: حادثه غرق شدن مرد جوان بومی در حین شنا و در عرض آب بند رخ داد که تیم آتش نشانان با توجه به تاریک شدن هوا پس از غوص زنی و جستجو در کمتر از چند ساعت نسبت به خارج کردن جسد بی جان جوان اقدام کردند و به خانواده‌اش سپردند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha